És més que evident que Twitter i Facebook són actualment dues eines imprescindibles per comunicar. Però, les sabem fer servir de manera òptima? Ens hi estem comunicant com cal per poder arribar als nostres destinataris? Sabem quins formats hem de fer servir per comunicar eficaçment a totes dues xarxes? En aquest curs treballarem sobre casos pràctics que durem a terme a classe, plantejarem situacions i aprendrem com comunicar a Twitter i Facebook a partir de la pràctica.
Tots els punts d’aquest programa es treballaran a classe amb casos pràctics que plantejarà la docent:
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Durant les dues sessions s'analitzaran diverses situacions que serviran de fil per poder treballar de manera pràctica tots els temes que s'exposen en el programa.
Tots aquells que comuniquen a Internet i a les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.
17/05/2022 Barcelona |
16/05/2022 Manresa |
12/05/2022 Tortosa |
04/05/2022 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2022
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20