• Com podem optimitzar les nostres estratègies comunicatives

    7 maig, 2019

    Troba idees i eines útils per aplicar en la teva feina amb els propers cursos sobre Tècniques avançades de periodisme escrit, Aplicacions de content curation, Instagram Stories, Gestió d’un newsletter eficaç, Protecció de dades per a periodistes, Digital Media Management, Reporterisme free lance o Campanyes amb Google Adwords i Facebooks ads.

    Técnicas avanzadas de periodismo escrito

    Online. Del dimecres 8 al divendres 31 de maig (10 hores)

    Aquest curs, a càrrec de Carles Singla, proposa treballar en tres línies entrellaçades. La revisió d’algunes de les normes fonamentals de la redacció periodística informativa i interpretativa que segueixen plenament vigents en l’era d’internet. Una reflexió compartida amb els participants sobre tècniques i recursos per millorar la qualitat dels textos periodístics. I pràctiques i exercicis individuals per millorar i reforçar les competències dels participants a l’hora de redactar i titular notícies, reportatges i entrevistes.

    Aplicacions de content curation

    Barcelona. Dijous 9 de maig (de 09:30h a 14:30h)
    Girona. Dimarts 11 de juny (de 09:30h a 14:30h)

    La curació de continguts o content curation consisteix en recomanar o enllaçar continguts que no hem fet nosaltres dins les nostres xarxes socials. En aquest curs, Eva Sanagustín ens mostrarà com ens permet estalviar temps en el calendari de publicacions i com el podem aprofitar per crear millors articles.

    Cómo utilizar Instagram stories

    Online. Del dijous 9 al 30 de maig (8 hores)

    Amb aquest curs, impartit per Laia Ros, veurem com alguns mitjans i empreses utilitzen Instagram stories per explicar notícies o transmetre missatges a la seva audiènica de forma innovadora. Analitzarem com podem fer servir les eines que la mateixa aplicació posa a disposició de l'usuari. Testejarem aplicacions per crear Instagram stories i crearem un conjunt de stories que construeixen un relat.

    Construye un newsletter eficaz

    Online. Del dilluns 13 al 27 de maig (10 hores)

    En aquesta formació, Ismael Nafría mostra els elements principals que cal tenir en compte per idear, preparar, publicar, enviar i analitzar els resultats d'un bon butlletí. També repassa exemples de newsletters exitoses tant de mitjans de comunicació com d'empreses i entitats de tot tipus. Són casos que ofereixen lliçons molt pràctiques i valuoses per construir el nostre propi butlletí.

    Protecció de Dades per a periodistes

    Barcelona. Dimarts 14 de maig (de 09:30h a 14:30h)
    Girona. Dijous 20 de juny (de 09:00h a 14:00h)

    Les noves normatives sobre protecció de dades han impactat en les tasques dels mitjans de comunicació i dels gabinets de premsa. Com adaptar els newsletters a la nova normativa? He de tenir el consentiment de les persones que es vegin als meus vídeos de xarxes socials? Quant de temps puc guardar les bases de dades? Sóc responsable de la seguretat? Genís Margarit donarà resposta als principals interrogants en la matèria a través del curs.

    Digital Media Management para comunicadores

    Barcelona. Dimecres 15 i 22 de maig (de 15:30h a 18:30h)

    En aquest curs, impartit per Chal Jiménez, aprendràs a ser el teu propi Digital Manager, a definir l'estratègia de comunicació adequada per al teu sector o professió, coneixeràs les últimes tendències en xarxes socials, i sabràs com crear contingut únic, adaptat al teu públic objectiu, que t'ajudarà a crear engagement.

    ¿Cómo trabaja un reportero freelance?

    Barcelona. Divendres 17 de maig (de 09:30h a 14:30h)

    El periodisme freelance és una sortida professional cada cop més comuna per a aquelles persones que volen iniciar una carrera a l'estranger, però necessita de versatilitat i tenacitat. En aquest taller teòric i pràctic, a càrrec de l'Ana Salvá, es donaran algunes pautes per poder desenvolupar amb èxit una activitat professional en aquest àmbit. 

    Com crear campanyes en Google Adwords i Facebook Ads

    Barcelona. Dimarts 21 i 28 de maig (de 15:30h a 19:30h)

    Treballant amb xarxes socials, no n’hi ha prou amb tenir coneixements i experiència en la creació de continguts i en el community management. També cal saber com acompanyar les accions amb la potència publicitària de Google Adwords i Facebook Ads.En aquest curs, dirigit per Enrique San Juan, aprendreu els punts essencials per posar en marxa campanyes i tenir èxit en els vostres objectius de social media

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.