• Entusiasma amb les teves paraules

    24 abril, 2018

    Els periodistes som especialistes en generar bons continguts, però necessitem donar un toc innovador als nostres missatges. Amb l’escolta activa, les noves narratives multimedia, els vídeos i les tècniques de storytelling descobriràs com arribar millor a les teves audiències.

    Autor:
    Ignasi Renom

    Escolta activa de xarxes socials

    Dimecres 2 de maig (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Es tracta d’una de les aplicacions de les dades per a la transformació de les estratègies comunicatives. En el curs, a càrrec de Míriam Hatibi, s’oferiran eines concretes per tal de poder definir i executar una estratègia d’escolta activa adaptada a les necessitats i recursos disponibles. Es treballarà sobre casos reals.

    Webinar: Com fer cronologies interactives 

    Dijous 3 de maig (de 10:00 a 11:00). On-line

    Les noves narratives per a webs estan canviant profundament els relats periodístics. Les històries amb un component temporal, com ara la biografia d’un personatge, l’evolució d’un conflicte o la història d’una organització, es poden explicar de manera innovadora. El clàssic relat cronològic de text amb paràgrafs encapçalats per dates pot convertir-se en una cronologia interactiva i multimèdia. Els alumnes s’introduiran amb Nereida Carrillo en l’elaboració d’aquest tipus de peces i coneixeran el funcionament de dues eines per fer cronologies interactives.

    Com elaborar i aplicar el storytelling

    Dijous 3 de maig (de 15:30 a 20:30). Barcelona

    En aquest curs, dirigit per Pilar Yépez, explorarem una visió del màrqueting i la comunicació com l’art d’explicar històries. Aprendrem els recursos del storytelling per construir missatges més eficaços, persuasius i connectats amb la nostra audiència.

    Com crear campanyes de Google Adwords

    Divendres 4 de maig (de 10:00 a 14:00). Barcelona

    Per obtenir el màxim benefici del treball amb xarxes socials, no n’hi ha prou amb tenir coneixements i experiència en la creació de continguts, també cal saber potenciar les accions amb la força publicitària de Google Adwords. En aquest curs, impartit per Enrique San Juan, aprendreu els punts essencials per posar en marxa campanyes de publicitat i tenir èxit en els vostres objectius de social media.

    Creació de vídeos professionals amb el mòbil

    Dilluns 7 i 14 de maig (de 15:30 a 19:30). Barcelona

    Els participants en aquest curs, a càrrec de Jordi Flamarich, aconseguiran que els seus enregistraments amb el mòbil o la tauleta deixin de semblar amateurs i aprendran a elaborar peces amb qualitat professional, aptes tant per difondre a través de mitjans com per satisfer les necessitats audiovisuals de la seva organització o client.

    Com dissenyar un pla de Marketing digital

    Dimarts 8 i 15  de maig (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Crear un pla de màrqueting digital és el primer pas per utilitzar els mitjans digitals i aconseguir els teus objectius empresarials. En aquest curs, a càrrec de Pilar Yépez, fixarem les bases de com elaborar un pla de màrqueting en l’entorn digital que ens permeti marcar un camí clar, amb objectius específics i mesura de resultats.

    Redacció de crítiques i reportatges de gastronomia

    Divendres 11 de maig (de 09:30 a 14:30). Barcelona

    Aquest curs, dirigit per Trinitat Gilbert, pretén donar a conèixer les principals claus narratives del periodisme gastronòmic, una especialitat emergent tant en els mitjans informatius com en l’àmbit de la comunicació d’empresa, i que té les principals fonts mundials expertes a Catalunya (Ferran Adrià, Joan Roca, Carme Ruscalleda i altres).

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.