• Fem créixer les nostres habilitats professionals!

    19 febrer, 2019

    Si vols practicar el periodisme mòbil, saber com treballa un reporter freelance, utilitzar Instagram stories o Indesign, gestionar les crisis en xarxes socials, millorar l’efectivitat de la publicitat digital, iniciar-te en l'escriptura de guions cinematogràfics i televisius o aprofundir en les tècniques del storytelling, et recomanem els següents cursos.

    Introducción al periodismo móvil

    Online. Del dijous 21 al 28 de febrer (6 hores)

    El periodisme mòbil (MoJo) s'ha convertit en una de les disciplines amb més projecció, oferint als professionals noves vies i formats innovadors per a la creació de continguts que connecten amb l'audiència de forma més àgil i immediata. L'objectiu d'aquest curs totalment online, a càrrec de Jordi Flamarich, és aprendre tècniques, nous formats i estils periodístics adaptats al mòbil.

    ¿Cómo trabaja un reportero freelance?

    Divendres 22 de febrer (de 09:30 a 14:30). Barcelona
    Girona. Dimecres 13 de març (de 09:30h a 14:30h)

    En aquest taller teòric i pràctic de periodisme freelance, dirigit per Ana Salvá, es donaran diverses pautes per poder desenvolupar amb èxit una activitat professional en aquest àmbit.

    Com utilitzar Instagram stories

    Barcelona. Dissabte 2 de març (de 09:30h a 14:30h)
    Manresa. Dilluns 11 de març (de 15:00h a 20:00h)
    Tarragona. Dijous 14 de març (de 09:00h a 14:00h)

    Amb aquest curs, a càrrec de Laia Ros, veurem com alguns mitjans i empreses utilitzen Instagram stories per explicar notícies o conceptes a la seva audiència de forma innovadora. Testejarem eines per crear Instagram stories i elaborarem un guió pensat per a produir contingut per a aquesta xarxa.

    Indesign per a periodistes

    Manresa. Dimarts 5 i 12 de març (de 09:30h a 13:30h)

    En aquest curs, impartit per Susana Alonso, els participants aprendran a familiaritzar-se amb l’entorn de Indesign; a gestionar textos i gràfics, a importar textos des de Word sense perdre estils; a gestionar tipografies i entendre el mecanisme dels estils de text en Indesign.

    Cómo gestionar las crisis en redes sociales

    Online. Del dilluns 4 al 18 de març (10 hores)

    Les xarxes socials i les eines de comunicació digital són actualment el vehicle de comunicació més eficaç amb consumidors i clients, permetent un diàleg bidireccional ple d'informació rellevant. Però a vegades, aquest diàleg s'espatlla i sorgeixen problemes. Pilar Yépez et mostrarà, a través d'aquest curs on line, com actuar correctament en cada etapa segon el teu pla de crisi i com solucionar els problemes sense generar un impacte negatiu sobre la teva empresa o marca.

    La transformació de la publicitat digital

    Barcelona. Dimarts 5 i 12 de març (de 15:30h a 20:30h)

    En aquest curs, dirigit per Lluis Serra, es pretén oferir una àmplia visió sobre la publicitat digital i les seves diferents modalitats, els formats més habituals, les formes de contractació... amb consells i bones pràctiques per millorar-ne l’efectivitat.

    Iniciació al guió cinematogràfic i de televisió

    Barcelona. Dijous 7, 14, 21 i 28 de març (de 10:00h a 14:00h)

    L’objectiu d’aquest curs, a càrrec d'Elena Serra i Sílvia Oliva, és establir i aprendre les bases teòriques necessàries per a iniciar-se en el desenvolupament d’històries de ficció i en l'escriptura de guions cinematogràfics i televisius.

    Storytelling: El nuevo género de la comunicación persuasiva

    Online. Del dijous 7 al 21 de març (12 hores)

    El propòsit d'aquest curs on line, dirigit per Mario Sorribas i Francesc Ponsa, és que els participants siguin capaços d'idear, produir i serialitzar relats i històries memorables, susceptibles de ser recordades i compartides. S'aprendrà la seva aplicació en tres àmbits de la comunicació: periodístic, polític i empresarial.

    Grups de treball:
    Formació

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.