La plaça de les Comèdies de l’Institut d’Estudis Ilerdencs acollirà una gran pantalla durant tot el matí del pròxim dia 21 de novembre, dia Mundial de la Televisió. Així, per l’edició d’enguany s’emetran de forma íntegra els diferents programes produïts al llarg dels nou anys que el Col·legi de Periodistes de Lleida commemora aquest dia.
En aquest sentit, aquesta acció també valora i destaca el compromís dels mitjans locals i professionals del sector, que any rere any col·laboren en la celebració i vetllen per oferir continguts informatius de proximitat. Alhora, també vol ser un aparador per a l’alumnat que ha participat en cada edició, tan pel que fa al grafisme, com edició de vídeos i realització de programes.
En paral·lel, el dia Mundial de la Televisió té com a objectiu mostrar a les audiències més joves, que malgrat els canvis en els hàbits de consum, la televisió tradicional ha fet esforços, en els darrers anys, per adaptar-se a aquests i a les noves tecnologies i xarxes socials.
La Junta del Col·legi a Lleida du a terme aquesta acció per reivindicar també la millora de les condicions laborals dels i les treballadores del sector.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari