Vés al contingut
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Correu
  • Contacte
  • Repositori Digital
  • Iniciar sessió
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
    • Codi deontològic
    • Premis
  • Actualitat
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Activitats
  • Documentació
  • Serveis
  • Capçalera
  • Report.cat
Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • Col·legi
    • Qui som
    • Què fem
    • Uneix-te a nosaltres
  • Actualitat
  • Activitats
  • Formació
  • Ocupació
    • Borsa de treball
  • Documentació
  • Serveis
    • Iniciar sessió
Inici / Actualitat / El periodista Lluís Tovar participa en el cicle "Joves i Periodistes"
  • El periodista Lluís Tovar participa en el cicle "Joves i Periodistes"

    6 maig, 2025

    Vine a escoltar l'experiència del periodista Lluís Tovar, corresponsal d’informatius per Telecinco i RAC1 a Brussel·les. La conversa tindrà lloc el pròxim dimecres 14 de maig, a les 19.00 h, a la terrassa de la seu de Barcelona del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Inscriu-t'hi!

    Tweet
     
     
    Lluís Tovar, corresponsal d’informatius per Telecinco i RAC1 a Brussel·les.

    El periodista Lluís Tovar és el segon convidat del II cicle "Joves i Periodistes" organitzat pel Grup de Treball de Joves del Col·legi de Periodistes de Catalunya. La conversa tindrà lloc el dimecres 14 de maig, a les 19.00 h, a la terrassa de la seu del Col·legi (Rambla Catalunya, 10).

    Tovar és el corresponsal d’informatius de Telecinco i RAC1 a Brussel·les des de l’any 2020. Des d’allà, ha cobert esdeveniments claus com el final de la pandèmia a Europa, la resposta institucional a la guerra d’Ucraïna, les eleccions europees del 2024 o l’impacte internacional del retorn de Donald Trump a la presidència dels Estats Units. Graduat en Periodisme, ha desenvolupat la seva trajectòria professional en l'àmbit de la informació internacional i institucional, consolidant-se com una veu jove des del cor de les institucions europees.

    La conversa serà moderada per Andrea Figueras, periodista, i Eva Gutiérrez, estudiant de la Universitat Autònoma de Barcelona.

    El cicle "Joves i Periodistes" té com a objectius principals visibilitzar la trajectòria professional de joves periodistes referents per a la professió, fomentar el diàleg i l'intercanvi d'idees sobre el futur de la professió i la comunicació. La iniciativa comptarà amb dues sessions més: Andrea López-Tomàs (21 de maig) i Alba Riera (28 de maig), amb un format de conversa entre el/la convidat/da, un membre del Grup de Joves i un/a estudiant de periodisme o comunicació.

    La participació en aquesta iniciativa és oberta a tots els interessats en el món del periodisme i la comunicació. Posteriorment a la conversa, es convidarà els assistents a compartir una cervesa o refresc. 

    Aquesta iniciativa està impulsada pel Grup de Treball de Joves del Col·legi de Periodistes de Catalunya. Si estàs precol·legiat/da o col·legiat/da i vols formar part del grup, escriu-nos un correu a comunicacio@periodistes.cat.

    INSCRIU-T'HI!

    Amb el suport

    Grups de treball:
    Joves

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
  • Altres notícies

    Les Petxines ja tenen Finalistes
    Diàleg: “Quan tot falla. Comunicació de crisi i gestió de la incertesa”
    Esmorzar de premsa sobre el programa ReArm Europe
    Jordi Jordan passa comptes a la conferència "L'alcade respon"
    Off the record amb la consellera Paneque
    'Capçalera' celebra els 200 números amb una edició especial que repassa 36 anys d’història
    La II Nit de la Comunicació de la Selva omple el Teatre de Lloret de Mar
    Suspesa la conversa amb l'actor i director Mario Gas prevista pel 28 de maig
    Mor el periodista Ignasi Riera Gassiot
    Off the record amb la consellera Sílvia Paneque
  • Cercador

  •  
    Dotze errors lingüístics habituals dels periodistes
    L'última polèmica d'El Vaquilla
    L’efecte Streisand que alimenta les fake news
    Newsletters i esdeveniments, l’última aposta
    Jo ara també soc periodista
  •  
    Recursos útils
    Webs
    La xarxa
    Contra el fangar
    Això és real?

Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025

Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.

Tel. 93 317 19 20       contacte@periodistes.cat

  • Avís legal
  • Política de privadesa
  • SII
  • Política de cookies