Quan falten menys de 50 dies per a la seva celebració, el VII Congrés de Periodistes de Catalunya ja ha esgotat totes les places presencials. L’esdeveniment, que tindrà lloc els dies 7 i 8 de novembre al CaixaForum Barcelona, ha despertat una gran expectació entre la professió.
En total, més de 500 professionals han confirmat l’assistència i ompliran les sales del recinte. La resposta de la comunitat periodística, més del 90% col·legiats/des i precol·legiats/des, confirma la rellevància d’aquesta cita, que es consolida com un punt de trobada per debatre sobre els reptes presents i futurs de la professió.
Tot i l’aforament complet, les inscripcions continuen obertes en modalitat online. Aquesta opció permetrà a molts col·legiats i periodistes seguir les sessions en directe i participar en les principals activitats del Congrés sense haver d’assistir-hi físicament.
La modalitat online és gratuïta per als col·legiats i té un cost reduït per a altres perfils: 125 euros per als periodistes no col·legiats i 18 euros per a estudiants. Amb aquesta fórmula es vol garantir la màxima accessibilitat i fomentar la participació d’una àmplia diversitat de professionals i futurs periodistes.
El Congrés de Periodistes de Catalunya es presenta, doncs, amb un èxit d’assistència que confirma l’interès i la necessitat de reflexionar conjuntament sobre el paper del periodisme en un moment de grans transformacions socials, polítiques i tecnològiques.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari