• Global MediaTech Pitch Day, una oportunitat per a les start-ups de la comunicació

    20 juny, 2023

    La plataforma convida les empreses emergents a presentar la seva candidatura i optar a aixecar inversions fins a un milió d'euros. La convocatòria engloba tot l'espectre mediàtic i estarà oberta fins al 8 d'agost.

    La primera edició de Global MediaTech Pitch Day es celebrarà el pròxim 28 de setembre.
    Autor:
    ThisIsEngineering
    Font:
    Pexels

    La primera edició de Global MediaTech Pitch Day brinda l'oportunitat a startups del sector mediàtic a presentar el seu projecte davant de grans inversors i líders mundials com ara Netflix, Paramount o Shutterstock, entre d'altres, i accedir a una financiació de fins a sis xifres, una extensa xarxa d'inversors, partners potencials, advisors, acceleradors i mentors i molt més.

    Global MediaTech Pitch Day és una iniciativa conjunta de Raw Ventures i MediaTech Hub que pretén promoure i construir un espai de trobada on les empreses del sector de la comunicació puguin créixer. Així mateix, l'esdeveniment pretén ser holístic i comprendre el ventall complet de la indústria, des dels mitjans més tradicionals com ara la televisió fins al sector de continguts digitals. Els seus promotors tenen clar que la digitalització i les noves plataformes d'informació estan canviant de manera substancial el sector amb noves eines i realitats com són el TikTok, el Metavers, les tecnologies Web3.0 o la intel·ligència artificial. És per això que Renat Lokomet, venture partner a Raw Ventures, defensa la voluntat que tenen per "crear un esdeveniment que sigui captivador per a tots els actors involucrats en l'evolució i la transformació de la indústria dels mitjans en el sentit més ampli".

    Així doncs, les companyies convidades a participar inclouen les entitats involucrades en l'optimització de processos de producció i distribució, processos per a diversos tipus de continguts, execució de tasques de màrqueting o aquelles empreses involucrades en televisió, cinema, streaming, publicitat, podcasts, música, i també organitzacions que facilitin la integració de diverses tecnologies. La candidatura és a nivell mundial i està enfocada tant per a startups que estan en una fase inicial de desenvolupament com per aquelles que ja tenen una certa maduresa i una trajectòria. Addicionalment, les empreses podran presentar les seves idees a més de 600 líders de la indústria i competir per un premi de 10.000€ per al millor pitch.

    Segons Raw Ventures, la projecció de creixement de la indústria mediàtica pel 2028 és de tres bilions de dòlars, davant d'aquest marge la Managing Partner de la societat, Victoria Palatnik, defensa: "les startups del sector no tenen gaires oportunitats per donar-se a conèixer i explicar les seves idees. La nostra missió és catalitzar l'ecosistema mediatech en l'àmbit global, empoderant les startups a cada etapa perquè realitzin la seva visió i revolucionin el sector".

    La celebració de la primera edició de Global MediaTech Pitch Day es farà a Potsdam, Alemanya, el 28 de setembre, durant la segona jornada de la conferència MediaTech Hub. Les despeses de viatge dels deu finalistes serán cobertes per Raw Venture i l’entrega de premis es podrà seguir en línea.

    Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer

    Deixa el teu comentari

    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.
    (If you're a human, don't change the following field)
    Your first name.