El Col·legi de Periodistes de Catalunya i el Teatre Kursaal de Manresa han signat un acord de col·laboració que permet gaudir als col·legiats i col·legiades de descomptes especials en la compra d’entrades.
El Teatre Kursaal oferirà un descompte del 20% del preu original de les entrades als espectacles de la programació estable a les persones col·legiades, precol·legiades i treballadores, que ho demanin expressament en el moment que comprin l’entrada per telèfon o a la taquilles del teatre. Perquè s’apliqui el descompte caldrà que el sol·licitant acrediti que és membre del Col·legi de Periodistes de Catalunya i que presenti el carnet col·legial en el moment de recollir les entrades.
En aquest enllaç es pot consultar la graella d’espectacles programats per a la temporada de tardor 2018. Els espectacles fora d’aquesta programació que tinguin preu únic no gaudeixen de cap tipus de descompte.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari