• Analítica web per a periodistes

    Sessions on line en directe i enregistrades

    Objectius del curs

    L’analítica web ofereix moltes possibilitas per millorar els resultats de la teva estratègia digital, però les dades poden ser difícils d’interpretar. Amb aquest curs coneixeràs les principals mètriques, entendràs com funciona Google Analytics 4 i tindràs una visió global de les seves possibilitats.

    Programa

    INTRODUCCIÓ A L’ANALÍTICA DIGITAL

    • Fonaments d’Analítica Web
    • Analítica Web orientada a SEO i SEM
    • Anàlisi de la Rendibilitat (ROI) en un Pla de Màrqueting Digital
    • Optimització de continguts
    • El quadre de comandament
    • Mètriques i KPIs 

    GOOGLE ANALYTICS 4

    • Introducció i context
    • Implementació bàsica
    • Implementació avançada
    • Google Tag Manager i altres eines d’analítica web
    • BigQuery + Data Visualization

    ANALÍTICA APLICADA

    • Medició de Resultats
    • Analítica Mòbil
    • Analítica Social Media
    • Analítica Digital Avançada
    • Comunicació de l’analítica per a la direcció

    Metodologia

    El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples pràctics i resolució de dubtes i preguntes per part dels participants

    Les sessions s'enregistraran per tal que les persones que no puguin seguir-les a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.

    Destinataris

    Usuaris iniciats en l'ús de Google Analytics i coneixedors dels conceptes bàsics de l'analítica web que vulguin aprofundir en l'ús i la gestió d'informes. Periodistes de mitjans i webs corporatius, consultors en comunicació, periodistes freelances.

    Professors

    Armando Salvador Pérez

    Enginyer Informàtic per la UAB. Consultor eCommerce & Omnichannel. Director del Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic a EAE Business School. Imparteix classes en diferents entitats sobre tecnologia i analítica web (ESCI, Elisava, Instituto Internacional de Marketing…)