• Aprèn a fer el teu pla de comunicació

    Objectius del curs

    El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.

    Programa

    1. Comunicació corporativa: últimes tendències
    2. Fases del Pla de comunicació:
    • Auditoria
    • Objectius
    • Estratègies
    • Públics
    • Accions
    • Control i seguiment

    Metodologia

    La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat

    Requeriments

    Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Seattle (EUA). Professor de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la Universitat Ramon Llull i professor associat a: l'IDEC. UPF i UOC. Official Trainer a Dale Carnegie.

    Preus

    Col·legiats
    26,00€
    Col·legiats en atur
    Bonificació completa prèvia sol·licitud
    Col·legiats - Jubilats
    12,75€
    Red de Colegios Profesionales de Periodistas
    26,00€
    AMIC - Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació
    38,25€
    Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra
    26,00€
    Associacions i estudiants de periodisme
    45,00€
    Tarifa pública
    51,00€