El curs té com objectiu que els participants sàpiguen com plantejar, desenvolupar i dur a terme un pla de comunicació estratègic en totes les seves fases (auditoria; missió i visió; estratègies; públics; accions; avaluació i control) en el marc de qualsevol tipus d'organització i tenint en compte les darreres tendències en comunicació corporativa i els nous canals d'informació.
La classe combinarà la teoria amb exercicis pràctics i participació de l'alumnat
Professionals del món del periodisme i la comunicació; titulats universitaris de qualsevol especialitat o persones que volen crear la seva pròpia empresa i que volen ampliar i/o aprofundir els seus coneixements en el món de la comunicació empresarial.
Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Seattle (EUA). Professor de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals a la Universitat Ramon Llull i professor associat a: l'IDEC. UPF i UOC. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.
25/01/2023 El Prat del Llobregat |
23/01/2023 GIRONA |
23/01/2023 Barcelona |
23/01/2023 Barcelona o Madrid |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2023
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20