La comunicació empresarial en molts casos té caràcter persuasiu. Busquem ser convincents quan escrivim un e-mail i volem que el destinatari faci alguna acció, quan redactem un article per a un bloc i volem que ens segueixin llegint o quan gestionem xarxes socials i aspirem a interactuar amb els usuaris, entre d’altres situacions.
A través d’aquest curs, els participants coneixeran quins mecanismes d’escriptura fan que la comunicació sigui més convincent i aprendran a redactar textos persuasius adaptats a les seves necessitats professionals.
Les classes combinaran l’exposició de conceptes teòrics amb exercicis pràctics, tant en català com en castellà. Es buscarà la participació dels alumnes en tot moment per tal de potenciar l’aplicació dels casos d’estudi al seu dia a dia professional i personal. A més, s’oferiran recomanacions de millora personalitzades per a cada assistent.
Es recomana un nivell mínim de coneixement de la llengua equivalent al C. És recomanable disposar d’un ordinador portàtil o una tauleta per realitzar els exercicis pràctics. Cas de no tenir-ne, es podran redactar sobre paper.
Professionals de qualsevol disciplina que utilitzen l’escriptura en el seu dia a dia i estan interessats en ser més persuasius.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Pompeu Fabra. Grau en estratègia i creativitat publicitària per la UPF. Postgrau en comunicació política per la Universitat Autònoma de Barcelona. Postgrau en direcció de màrqueting i anàlisi del consumidor per la Universitat Oberta de Catalunya. Professora associada a la UPF i a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (UAB). Assessora de comunicació i formadora en habilitats de comunicació per a empreses privades i organismes públics.
09/05/2025 Barcelona |
08/05/2025 Barcelona - Teletreball |
07/05/2025 Barcelona |
06/05/2025 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat