La irrupció de Clubhouse i de Spaces (el recent estrenat espai de conversa en directe de Twitter) afectarà de manera significativa a la forma de treballar dels professionals de la comunicació digital. En aquest curs descobrirem el funcionament d’aquestes xarxes i de quina manera es poden integrar en els plans de comunicació de xarxes socials en mitjans, empreses i institucions.
Clubhouse
- Què és Clubhouse, característiques i requisits per donar-se d’alta
- L’essència del contingut efímer basat en veu i converses
- Les Rooms, els Clubs, els moderadors, els ponents i els oients
- Model de participació i generació de continguts
- Com integrar Clubhouse en la teva estratègia digital
Spaces de Twitter
- Què són els Spaces de Twitter
- Com donar d’alta sales de conversa - Administradors, oradors i oients
- Funcionalitats de Spaces per promocionar contingut
- Tips d’utilització de Spaces i diferències amb Clubhouse
Estratègia
- Avantatges i inconvenients de les xarxes de veu
- Models de comunicació per a mitjans, empreses i professionals
Sessió en directe a través de la plataforma Zoom.
. Periodistes, redactors independents i productors de continguts
. Responsables de comunicació corporativa
. Blocaires particulars o professionals
. Directors de gabinets d'imatge i comunicació
. Responsables de màrqueting
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20