• Com dinamitzar les vendes online de productes i serveis

    Objectius del curs

    Cada vegada comprem més per Internet i cada cop és més necessari saber com dinamitzar les vendes online: el 2015 van créixer un 18 % a l'estat espanyol i la tendència segueix enguany.

    L’objectiu del curs és conèixer i poder aplicar estratègies de comunicació per potenciar les vendes online. El programa desenvolupa fórmules per optimitzar la visibilitat i usabilitat d’una web i la realització de campanyes de publicitat online per augmentar les conversions.

    Programa

    • Tendències 2016 en la venda online
    • Optimitzar l’estructura i el disseny d’una web per vendre
    • Categories i pàgines que funcionen
    • Usabilitat per a la venda online: els elements clau
    • M-Commerce, Responsive Design i Landing Pages
    • Posicionament orgànic a Google: el millor aparador
    • Necessito un blog o no? Avantatges i inconvenients
    • Rendibilitzar les campanyes de publicitat online
    • Potenciar les vendes gràcies a les Xarxes Socials i l’E-Mail Màrqueting
    • Google Analytics: que fan els visitants de la web, com mesurar les conversions

    Metodologia

    A la sessió es donaran les pautes per potenciar la venda a Internet amb les estratègies i tècniques més actuals i exemples de casos reals.

    Es treballaran els conceptes relacionats amb la venda online, aplicant-los en exercicis pràctics i es realitzarà també un taller de simulació d'una acció promocional per atraure clients.

    Requeriments

    És recomanable assistir al curs amb un ordinador portàtil.

    Destinataris

    Totes aquelles persones interessades en ampliar o completar la seva formació per tal d’atreure possibles clients i potenciar les vendes online, tant de productes com de serveis.

    Dirigit a professionals de Màrqueting, Comunicació, Relacions públiques i Atenció al Client. Responsables de nivell mig i alt d’empreses o freelance que desitgen actualitzar els seus coneixements pel que fa a vendes online.

    Professors

    Gerard Coca

    Especialitzat en captació de trànsit web. Expert en usabilitat web i gestió de xarxes socials per empreses i organitzacions no governamentals. Ha exercit també de Community Manager de grans esdeveniments musicals. Especialista acreditat en Google Adwords i en publicitat online de Facebook Ads.