Aquesta formació us proporciona les eines necessàries per afrontar amb èxit qualsevol intervenció davant un mitjà de comunicació.
1. Conèixer el món mediàtic: premsa, ràdio, televisió i mitjans digitals. Mantenir unes bones relacions amb els mitjans. Comprendre les especificats dels mitjans i dels periodistes.
2. Com comunicar-se eficaçment amb els periodistes. Com preparar i gestionar una entrevista. Saber transmetre un missatge clar i concís. Aprendre a gestionar i respondre les preguntes del periodista (conèixer les regles de joc, l’off the record).
3. Habilitats de comunicació dels portaveus. Presència física i comunicació no verbal (gestos, mirada, vestuari). Com gestionar una situació de crisi. Assessoria d’imatge.
4. Pràctiques d’entrevista per a diferents tipus de mitjans (premsa, ràdio, televisió). Conèixer les tècniques d’expressió audiovisual.
Membres de les juntes de govern, directius, portaveus de l’empresa, responsables de l’àrea de comunicació, comandaments intermedis, responsables de diverses àrees de l’empresa (màrqueting, RRHH, expansió, logística...).
Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.
15/10/2024 Girona |
15/10/2024 Barcelona |
15/10/2024 Barcelona |
11/10/2024 Molins de Rei |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat