• Com gestionar una crisi en totes les seves etapes. Nivell avançat

    Sessions on line en directe

    Objectius del curs

    Aquest curs és la continuació de l'anterior Com resolem una crisi de manera eficaç. Els objectius d’aquesta formació són incrementar el coneixement i les habilitats per gestionar les crisis a nivell comunicatiu, amb un component molt pràctic.

    Programa

    • Tipus de crisis
    • Els mitjans de comunicació durant la crisi
    • El paper del portaveu durant la crisi
    • Estratègies durant la crisi
    • Les aliances estratègiques
    • La post-crisi
    • Exercicis i anàlisis de diferents crisis

    Metodologia

    És un curs en línia en directe de 6 hores, dividit en dues sessions, on hi haurà una part teòrica molt breu i una part pràctica, on treballarem i analitzarem les gestions comunicatives (estratègies, missatges, portaveus, accions, etc.) de crisis reals. Per a l’obtenció del certificat del curs s’haurà d’analitzar i presentar en la segona sessió del curs una crisi real proposada pel professor.

    Destinataris

    Professionals, consultors, responsables de gabinets de comunicació i de presidència d’organitzacions, dirigents polítics i socials, empresaris, periodistes i futurs responsables de Comunicació.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.