• Com utilitzar les xarxes socials per trobar feina

    Objectius del curs

    Internet i les xarxes socials formen part del nostre escenari quotidià, tant en l’esfera personal com en la professional. En l’àmbit professional, els canvis en les formes de selecció del personal i, per tant, de recerca de feina, evolucionen constantment al mateix ritme que ho fan els avenços tecnològics.

    Aquest curs fa una aproximació molt pràctica i participativa a aquesta situació per a totes aquelles persones que es troben en situació de recerca de feina o que tenen interès a millorar la seva situació professional.

    Els participants han de tenir coneixements d’usuari de les principals xarxes socials tractades. En el curs, mitjançant tècniques i consells pràctics, es transmetran els coneixements clau que a través de les xarxes socials permetin maximitzar les possibilitats d’èxit en el procés de recerca de feina.

    Programa

    1. RRHH i selecció 2.0
      • Els nous departaments de RRHH
      • Empreses reclutadores
      • Processos de selecció 2.0
    2. Objectius i pla d’acció
      • Objectius i estratègies online
      • Identitat i marca digital
      • Networking
      • Planificació d’accions
      • Eines de seguiment i monitorització
    3. Estratègies en xarxes socials
      • Consideracions inicials
      • Linkedin
      • Twitter
      • Facebook
      • Altres xarxes socials

    Metodologia

    A partir de la presentació d’exemples, casos i solucions habituals en el món dels social media, es treballa amb una metodologia molt participativa a partir de la qual es fa l’aproximació als conceptes tractats. L’objectiu és que totes les persones que participin puguin aprendre d’una forma amena i sobretot molt pràctica.

    Requeriments

    Es aconsellable assistir amb un ordinador portàtil. Cal que els usuaris tinguin perfils creats a les xarxes Linkedin, Facebook i Twitter.

    Destinataris

    Totes les persones interessades en les noves formes de recerca de feina. Tant aquelles que es volen incorporar al món del treball com les que tenen l’objectiu de canviar o optimitzar la seva situació laboral, així com les que busquen millorar la seva identitat professional a traves de les xarxes socials.

    Professors

    Marc Marín Cifré

    Marc Marín. Publicista i formador, especialitzat en comunicació corporativa i xarxes socials. És soci fundador de Subject mkt & com, agència creada al 2005 i dedicada a serveis de màrqueting i comunicació corporativa, sota criteris d’eficiència i responsabilitat social.