• Comunicació interna i Gestió del Canvi en la nova normalitat

    Objectius del curs

    En aquest període de crisi s’ha posat en evidència el paper clau de la comunicació interna dins les empreses i la importància d’una bona gestió del canvi per acompanyar a les persones a adaptar-se a noves realitats, habilitats i rols. Com afectarà aquesta nova normalitat a les relacions i percepcions dels empleats amb l’empresa?

    Aquest curs té l’objectiu de que els participants aprofundeixin en el paper que juga la comunicació interna i la gestió del canvi a les organitzacions en aquesta nova normalitat basada en la incertesa i en el desconeixement del què vindrà. Descobrirem quins són els reptes que ens depara aquesta nova etapa per a la comunicació interna i quines són les claus per afrontar-la amb èxit, sempre posant a la persona en el centre.

    Programa

    • Les bases de la comunicació interna
       
    • La comunicació com a palanca de canvi
       
    • Transformació i comunicació
      - La roda del canvi
       
    • Els reptes de la nova normalitat
      - Nou rol i noves expectatives
      - Empatia i gestió d’equips
       
    • Les claus per enfortir la comunicació interna
       
    • Casos pràctics

    Metodologia

    El format consisteix en tres sessions en directe de 2 hores. Les sessions combinaran l’exposició de conceptes i la il·lustració contínua amb exemples i casos pràctics que permetin conèixer de forma amena les bases i tendències de la comunicació interna i la gestió del canvi en aquesta nova normalitat que ens està tocant viure.

    Destinataris

    Totes aquelles persones interessades a conèixer el potencial de la comunicació interna i la gestió del canvi en una organització: periodistes de gabinets de premsa i de consultories de comunicació; especialistes en comunicació i màrqueting, així com professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.

    Professors

    Cristina Salvador Branera

    Llicenciada en Ciències de la Comunicació per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Relacions Internacionals al CIDOB, administració empreses a EADA i DIBEX (Digital Business Executive Program) a l'ISDI. Fundadora de l'agència BothPeople&Comms a inicis de 2000. Abans, va treballar a mitjans de comunicació i va ser directora de comunicació de la Fundació Internacional Josep Carreras. 25 anys d'experiència en els àmbits de la comunicació corporativa, comunicació interna i de crisi, comunicació en l’àmbit de la salut i la cultura, formació en comunicació i responsabilitat social. Membre de la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya.

    Maria Capellá Pujol Graduada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra, té un màster en Direcció de Comunicació per l’IDEC- UPF. Responsable de comunicació interna i canvi a Both. People & Comms. Abans d’unir-se a l’equip, va ser especialista en comunicació interna i corporativa a Roche Diagnostics Espanya. Experiència en gestió de projectes, estratègia de marca i de comunicació interna, gestió del canvi, employee experience, storytelling i tallers de formació en habilitats comunicatives.