En aquest període de crisi s’ha posat en evidència el paper clau de la comunicació interna dins les empreses i la importància d’una bona gestió del canvi per acompanyar a les persones a adaptar-se a noves realitats, habilitats i rols. Com afectarà aquesta nova normalitat a les relacions i percepcions dels empleats amb l’empresa?
Aquest curs té l’objectiu de que els participants aprofundeixin en el paper que juga la comunicació interna i la gestió del canvi a les organitzacions en aquesta nova normalitat basada en la incertesa i en el desconeixement del què vindrà. Descobrirem quins són els reptes que ens depara aquesta nova etapa per a la comunicació interna i quines són les claus per afrontar-la amb èxit, sempre posant a la persona en el centre.
El format consisteix en tres sessions en directe de 2 hores. Les sessions combinaran l’exposició de conceptes i la il·lustració contínua amb exemples i casos pràctics que permetin conèixer de forma amena les bases i tendències de la comunicació interna i la gestió del canvi en aquesta nova normalitat que ens està tocant viure.
Totes aquelles persones interessades a conèixer el potencial de la comunicació interna i la gestió del canvi en una organització: periodistes de gabinets de premsa i de consultories de comunicació; especialistes en comunicació i màrqueting, així com professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20