Treballant amb xarxes socials, no n’hi ha prou amb tenir coneixements i experiència en la creació de continguts i en el community management. També cal saber com acompanyar les accions amb la potència publicitària de Google, Facebook i Instagram Ads. En aquest curs els participants aprendran l’essencial per posar en marxa campanyes i tenir èxit en els seus objectius de social media.
Google Ads
Facebook i Instagram Ads
El curs combina l’exposició teòrica amb exercicis individuals o grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.
Community managers. Publicistes, comunicadors, periodistes, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en màrqueting i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20