• Crea la teva marca personal per generar oportunitats professionals

    Objectius del curs

    La gestió de la marca personal s’ha convertit en un element imprescindible per diferenciar-se i especialitzar-se com a professional de la comunicació en un context de transformació i en un mercat cada vegada més competitiu.

    L’objectiu del curs és reconèixer les competències pròpies per aconseguir un posicionament diferencial i obtenir les bases d’una estratègia personal per donar visibilitat a la teva feina o crear el teu propi negoci en l’àmbit de la comunicació.

    Què saps fer millor que ningú? Quina és la teva especialització? Qui pot necessitar el que aportes amb el teu coneixement i experiència? Com ho comuniques per aconseguir que et vegin i t’escullin com la millor opció? 

    Programa

    1.  Què és la marca personal?

    2.  Identificar els valors i els objectius professionals

    3.  Identificar les fortaleses, talents i habilitats 

    4.  Determinar a qui ens dirigim

    5.  Definir el posicionament i diferenciació

    6.  Traçar un pla d’acció per definir les plataformes que projectaran la marca personal

    Metodologia

    Es combinarà l’exposició de contingut teòric amb exercicis pràctics amb l’objectiu que els assistents puguin treballar la gestió de la seva marca personal.

    Requeriments

    Disposar d’un ordinador portàtil o una tauleta per a realitzar els exercicis pràctics proposats. També es podran redactar sobre paper.

    Destinataris

    Estudiants de periodisme i professionals de la comunicació que vulguin donar un impuls a la seva trajectòria professional o iniciar un nou projecte laboral.

    Professors

    M. Àngels Antón Brandts

    Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciada en Comunicació Audiovisual i Publicitati RRPP per la Universitat Oberta de Catalunya. Postgrau en Personal Branding per la Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Postgrau en Comunicació Online i gestió de xarxes socials per la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat com a periodista a diferents mitjans de comunicació. Actualment és assessora en comunicació i marca personal per a professionals i empreses del sector del benestar i la salut.