• E-mail màrqueting amb Mailchimp

    Objectius del curs

    Mailchimp és una potent eina per dissenyar i gestionar les nostres pròpies campanyes d’e-mail màrqueting i newsletters amb un resultat professional. Facilita la creació de les nostres comunicacions, la integració amb les xarxes socials, l’administració dels subscriptors i el seguiment dels resultats. Una eina molt útil per a comunicar als nostres usuaris les novetats, serveis i promocions de forma efectiva. En aquest curs veurem com programar i dissenyar una campanya d’e-mail màrqueting i com gestionar de forma eficaç els nostres contactes.

    Programa

    Introducció

    1. Màrqueting per correu electrònic
    2. Què cal tenir en compte abans de crear una newsletter?

    Gestió de newsletters amb Mailchimp

    1. ELS CONTACTES

    - Gestionar la informació dels contactes: camps, etiquetes i grups
    - Segmentació de contactes, la importància dels filtres
    - Importar contactes d’Excel
    - Ús dels formularis per obtenir contactes

    2. LES CAMPANYES

    - Crear una campanya
    - Elements que podem incorporar en un mailing
    - Personalitzar les campanyes
    - Les plantilles corporatives
    - Content Studio: gestionar els continguts
    - Automatitzacions

    3. EL ENVIAMENTS

    - Enviar o programar una campanya
    - Analitzar les estadístiques: dades més significatives

    Metodologia

    El format consisteix en dues sessions en directe de 3 h, combinades amb les preguntes que els participants poden fer a través del xat.

    Per realitzar el curs s’aconsella tenir un compte a Mailchimp. Pots donar d’alta el teu compte a https://mailchimp.com/ de forma gratuïta. S’aconsella treballar amb el navegador Chrome.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que en algun moment han de gestionar campanyes d'e-mail màrqueting i newsletters.

    Professors

    Marta Aguiló Cuenca

    Dissenyadora web i gràfica, apassionada per les eines 2.0 i experta en presentacions corporatives. És formadora especialitzada en noves tecnologies, amb una àmplia experiència en Internet i en les possibilitats empresarials de les eines 2.0 aplicades a la gestió, el treball col·laboratiu i la promoció a la xarxa. Gestiona projectes a Creació Singular, estudi de disseny i màrqueting.