- Entendre la importància d'una comunicació eficaç i honesta per aconseguir els objectius de sostenibilitat.
- Aprendre a aprofitar la sostenibilitat com una oportunitat per millorar l'engagement amb tots els stakeholders i per reforçar la reputació de l'organització.
- Explorar diferents estratègies i tàctiques de comunicació per promoure la sostenibilitat.
- Proporcionar les eines necessàries per comunicar amb èxit el propòsit i l'estratègia de sostenibilitat.
- Desenvolupar habilitats per elaborar missatges clars, concisos i atractius sobre la sostenibilitat que connectin amb el propòsit i interessos de les nostres audiències clau.
PRIMERA PART: Comunicar sobre Sostenibilitat
SEGONA PART: Estratègies i Tàctiques per Comunicar amb ètica i Impacte
Combinació de contingut teòric amb activitats interactives, estudis de casos i exercicis pràctics
Periodistes, tècnics i altres professionals que hagin de comunicar temes relatius a la sostenibilitat de les seves empreses o organitzacions a diversos públics interns i externs i vulguin millorar les habilitats per parlar sobre sostenibilitat de manera clara, persuasiva i accessible als diferents públics.
Directiva i consultora amb més de 20 anys d'experiència en comunicació estratègica, impacte social i transformació cultural, a Europa i Amèrica Llatina. Fins al 2020 va ser membre del consell de direcció de l'ONG internacional Oxfam Intermón, on va dirigir la comunicació i el compromís públic. Directora i professora del Màster en Direcció de Comunicació d'EADA Business School i Vicepresidenta de Sostenibilitat i Cultura de Both People and Comms.
07/10/2024 L'Hospitalet de Llobregat |
02/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
25/09/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat