1. La presentació pública de continguts. Comunicació verbal, visual i no verbal
2. Estils comunicatius interpersonals. Principis de comunicació interpersonal
El curs combina les explicacions del docent, l’exemplificació de casos i la realització d’exercicis pràctics que s’enregistren en vídeo i posteriorment s’analitzen.
Totes aquelles persones que necessiten comunicar de forma eficaç en situacions professionals com ara presentacions, reunions, conferències, etc.
Periodista, consultor especialitzat en comunicació de crisi i formació de portaveus i professor de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra. Director del màster en Direcció de Comunicació i del Postgrau en Comunicació Estratègica Digital de l’Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra. Ha estat director de l’Oficina de Comunicació del Govern de la Generalitat de Catalunya i membre del Consell d’Administració de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió.
18/08/2022 Andorra la Vella |
05/08/2022 Barcelona |
27/07/2022 Barcelona |
26/07/2022 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2022
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20