● Prendre consciència de la necessitat de treballar la igualtat de gènere a les xarxes socials.
● Entendre quines són les passes correctes per fer-ho.
● Aplicar aquests paràmetres als casos particulars de l’alumnat.
● El llenguatge, una eina més poderosa del què pensem
● El llenguatge audiovisual: imatges i vídeos
● Purplewashing
● Exemples: què hem de fer i què No hem de fer
● Exercicis: practiquem amb els casos de l’alumnat que assisteix al curs
Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Combinarem la part teòrica amb l’anàlisi de casos exposats i la pràctica del que s’expliqui a classe sobre els continguts de l’alumnat.
Totes aquelles persones que comuniquen o volen comunicar a les xarxes socials, i també aquelles a qui una tercera persona o empresa els gestiona les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.
15/01/2021 Barcelona |
15/01/2021 Barcelona |
15/01/2021 Andorra la Vella |
08/01/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20