• Igualtat de gènere a les xarxes socials

    Objectius del curs

    ● Prendre consciència de la necessitat de treballar la igualtat de gènere a les xarxes socials.

    ● Entendre quines són les passes correctes per fer-ho.

    ● Aplicar aquests paràmetres als casos particulars de l’alumnat.

    Programa

    ● El llenguatge, una eina més poderosa del què pensem

    ● El llenguatge audiovisual: imatges i vídeos

    ● Purplewashing

    ● Exemples: què hem de fer i què No hem de fer

    ● Exercicis: practiquem amb els casos de l’alumnat que assisteix al curs

    Metodologia

    Aquest curs està plantejat d'una manera pràctica, entenedora, clara i dinàmica. Combinarem la part teòrica amb l’anàlisi de casos exposats i la pràctica del que s’expliqui a classe sobre els continguts de l’alumnat.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que comuniquen o volen comunicar a les xarxes socials, i també aquelles a qui una tercera persona o empresa els gestiona les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.

    Professors

    Sílvia Llombart Monner

    Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.