Introduir els participants en els conceptes bàsics i les estratègies efectives de màrqueting de continguts per millorar la visibilitat, l'engagement i la conversió en línia. Entendre com el màrqueting de continguts és una part essencial avui en dia de la comunicació digital i com alinear-lo amb els objectius d'una organització en tots els seus canals.
• Introducció al màrqueting de continguts
• El màrqueting de continguts com a estratègia relacional
• Format vs contingut vs canal
• La matriu GAP
• La metodologia Cluster de Google
• Topic research & keyword research
• Branded contents vs màrqueting de continguts
• Captació de leads a través del màrqueting de continguts
• Tècniques de generació de contingut
• Canals de distribució de contingut: SEO, xarxes socials, email marketing, etc.
• La planificació editorial i el pla de contingut
• Mètriques clau per mesurar l'èxit: trànsit, compromís, conversions, etc.
• Tendències emergents: realitat augmentada, intel·ligència artificial, etc.
6 hores en línia amb un enfocament pràctic veient múltiples exemples.
Professionals amb una activitat preferentment lligada a l'elaboració de continguts en un o diversos canals de distribució de contingut (no només Xarxes Socials).
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques. Directora creativa i sòcia fundadora de Úbica Below, agència especialista en màrqueting i comunicació digital. Professora i ponent des de fa més de 15 anys en cursos especialitzats d'aquestes matèries per a diferents entitats i universitats.
29/04/2024 Catalunya Central |
26/04/2024 Barcelona/Teletreball |
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20