Farem un repàs de les raons per escollir aquesta plataforma, veurem casos d’èxit, lliçons apreses i consells i estratègies per triomfar a Instagram. També analitzarem els diferents formats que ofereix Instagram i quines són les millors tàctiques per generar engagement. Acabarem amb un exercici pràctic.
Combinarem la teoria amb exemples pràctics
Periodistes, productors de continguts, editors, responsables de comunicació, professors, emprenedors, estudiants i altres professionals interessats en aquesta temàtica.
Doctorada en Art, periodista, escriptora i professora universitària. Directora de ShowDroom Comunicació des del 2012. La passió per la moda i el luxe la van portar a formar part de l'equip que va llançar el 2007 l'edició digital de la revista ELLE. Ha col·laborat en programes de ràdio i televisió i en mitjans com La Vanguardia, El País, Dona Avui, Yo Dona o Harper's Bazaar. Va publicar durant diversos anys el bloc “Lujosa Barcelona” a ELLE. Ha col·laborat com a consultora i executora de projectes digitals, campanyes de màrqueting digital i de màrqueting d'influencers amb nombroses companyies.
Instagram: @maykajdearanoa
02/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20