• Instagram, reforça el disseny del teu perfil i coneix les noves funcionalitats

    Sessions en directe i enregistrades

    Objectius del curs

    Si tens una marca personal, ets emprenedor o gestiones les xarxes d’una empresa és molt important cuidar la imatge de les teves comunicacions perquè el missatge i els valors de la marca arribin de forma efectiva i atractiva als seus destinataris. Tens un compte d’Instagram i creus que pots millorar el vessant gràfic? Aquest taller és per a tu. Veurem com definir el disseny dels continguts, què tenir en compte i quins recursos fer servir per millorar la gràfica de les nostres comunicacions. També coneixerem les novetats d’aquesta xarxa per estar al dia de totes les eines i recursos que ens ofereix.

    Aquest curs s'enregistrarà per tal que les persones que no puguin seguir la sessió a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.

    Programa

    Millorar el vessant gràfic del nostre compte

    • Particularitats gràfiques d’Instagram
    • El llenguatge visual d’aquesta xarxa
    • La identitat d’una marca. Exemples inspiradors
    • Com tenir un mur harmònic
    • Aplicar els colors corporatius
    • Millorar el disseny dels textos
    • Crear plantilles corporatives
    • Definir un Brandboard
    • Eines i recursos que podem utilitzar

    Actualització i novetats d’Instagram

    • Reels, com funcionen i quan utilitzar-los
    • Instagram Guides, què són i per a què serveixen
    • Mejores amigos i Grups, compartir contingut més exclusiu
    • Stories, novetats i recursos

    Metodologia

    Dues sessions en directe en què es combinarà la teoria amb exercicis pràctics.

    Aquest curs s'enregistrarà per tal que les persones que no puguin seguir la sessió a l'hora programada hi tinguin accés posteriorment.

    Destinataris

    Professionals que vulguin millorar el disseny dels continguts a Instagram i conèixer les novetats de la xarxa.

    Professors

    Marta Aguiló Cuenca

    Dissenyadora i formadora especialitzada en noves tecnologies i apassionada per les tendències digitals, amb una àmplia experiència en les possibilitats empresarials de les eines online aplicades a la comunicació, el treball col·laboratiu i la promoció a la xarxa. Gestiona projectes a Creació Singular, estudi de disseny i comunicació.