YouTube, Instagram, Substack, Spotify, TikTok, Mailchimp, Twitch... aquestes són algunes de les principals plataformes digitals que permeten a creadors de tota mena publicar els seus continguts, connectar amb l’audiència, crear comunitats i generar ingressos. Són protagonistes del fenomen anomenat economia de creadors, un nou escenari en què creadors individuals de continguts de tot tipus, normalment basats en allò que els apassiona i dominen de manera especial, generen ingressos que els permeten viure d’aquesta activitat o, com a mínim, obtenen ingressos complementaris.
Es combinarà la teoria amb exemples pràctics. La sessió es pot seguir també on line previ avís del participant.
Periodistes, productors de continguts, editors, responsables de comunicació, professors, emprenedors, estudiants i altres professionals interessats en aquesta temàtica.
Periodista, escriptor, consultor, professor i conferenciant especialitzat en mitjans digitals. Editor de la newsletter “Tendenci@s” des de l’any 2017. Autor dels llibres La reinvención de The New York Times (2017) i Clarín, actualizado, entre d’altres. Va ser director de l’edició espanyola de la revista National Geographic (2019-2022) i periodista en residència (2016-2017) del Knight Center for Journalism in the Americas de la Universitat de Texas a Austin (EUA). Prèviament, va treballar en els equips de direcció digital dels grups Godó (2008-2016) i Prisa (2005-2008).
Newsletters: Tendenci@s y Hoy en internet
02/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20