Conèixer els principis i les eines bàsiques del màrqueting és fonamental per competir en un entorn canviant, amb nous hàbits de consum, noves tendències i comportaments, noves formes de comunicar-se, nous canals, una major informació per part dels consumidors i usuaris, i un major nivell d’exigència i competitivitat.
El curs pretén, a través d’exposicions teòriques i de l’estudi de casos pràctics, explicar els principis bàsics i les estratègies de màrqueting, així com la seva aplicabilitat, subratllant l’estreta vinculació (integració) entre màrqueting i comunicació, a través de la coneguda Comunicació Integrada de Màrqueting.
La realitat periodística i comunicativa no queda exclosa del màrqueting sinó que, amb l’ajut d’aquesta eina multi disciplinar, relats, missatges, productes o serveis arriben millor i de forma més efectiva als seus destinataris. Així mateix, ajuda a transmetre el “valor afegit” d’una manera més eficaç. Entendre el màrqueting únicament com a publicitat o promocions en limita molt la seva eficàcia.
Exposició teòrica dels principis i eines bàsiques i l’aplicació d’aquests a casos, i exemples pràctics plantejats durant la sessió.
Professionals i estudiosos de la comunicació i el periodisme. També idoni per a treballadors de departaments de comunicació i d’agències de relacions públiques, així com per a joves professionals que vulguin entendre les regles del mercat i posicionar-s’hi de la manera més òptima possible.
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20