• Noves funcionalitats de les xarxes socials

    Canvis, tendències i novetats per treure’n partit

    Objectius del curs

    Les Xarxes Socials ja porten uns anys de rabiosa actualitat. Ja no són una novetat i per aquest motiu s’han vist obligades a reinventar-se i a incorporar eines que donin a les empreses i a les organitzacions noves possibilitats dins del màrqueting. Repassarem el nou escenari de les Xarxes Socials i les actualitzarem al 2020 per poder-ne treure tot el partit.

    Programa

    1. XARXES SOCIALS 2020

    • Definició de xarxa social
    • Xarxes socials horitzontals i verticals
    • El públic social a Espanya actualment
    • Mapejat de xarxes socials a Espanya
    • Les xarxes socials com a plataforma en si mateixa

    2. NOVES FUNCIONALITATS

    • Què hi ha de nou a Youtube
    • Què hi ha de nou a WhatsApp
    • Què hi ha de nou a Facebook
    • Què hi ha de nou a Instagram
    • Què hi ha de nou a Linkedin
    • Jo sóc la nova: ShoeLace de Google

    3. COM TENIR ÈXIT EN SOCIAL MEDIA EL 2020

    • Els algoritmes de cada xarxa
    • El KPI: abast orgànic
    • Què és i què no és contingut social
    • Actualitat vs planificació
    • El vídeo com a nova eina de comunicació
    • Social Media Paid, opcional/obligatori?

    Metodologia

    10 hores de teoria amb un enfocament pràctic en què veurem molts casos pràctics d’exemple.

    Requeriments

    Cal assistir a les sessions amb ordinador portàtil o tauleta.

    Destinataris

    Professionals amb una activitat preferentment lligada a la gestió de xarxes socials i amb accés a perfils socials d’empresa o professionals familiaritzats amb el treball en social media. No és un curs d‘ introducció a xarxes socials, i per tant molts continguts bàsics es donaran per sabuts. És recomanable assistir al curs amb portàtil per poder realitzar l’aterratge pràctic i visualitzar les funcionalitats.

    Professors

    Pilar Yépez Molina

    Licenciada en Publicidad y Relaciones Publicas en la Facultad de Ciencias de la Información de Sevilla. Anteriormente, directora creativa en agencias españolas dedicadas al marketing on-line o al marketing belowthe line. Desde el 2009, directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades.