• Organització d'Esdeveniments

    Sessió on line en directe

    Objectius del curs

    Els esdeveniments són avui més que mai una part important de l’estratègia de comunicació, vendes i màrqueting de les organitzacions i empreses, aportant notorietat, reputació i valor. Aquest curs mostrarà com cal planificar i produir-los, ajudarà a trobar eines i recursos adequats a cada pressupost, i a desenvolupar una gestió global de l’esdeveniment, incloent mètodes per avaluar-ne els resultats.

    Programa

    • Els esdeveniments com a eina de comunicació.
    • Tipus d’esdeveniments. Característiques diferencials.
    • Planificació d'actes (objectius, missatge, estratègia, públics, etc.)
    • Pre-producció (pressupost, proveïdors, etc.)
    • Producció i execució de l’esdeveniment.
    • Avaluació de l’esdeveniment. Mètodes per mesurar els resultats.

    Metodologia

    El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples i casos d’estudi i exercicis pràctics.

    Destinataris

    Totes aquelles persones que necessiten organitzar esdeveniments de forma professional. Periodistes i consultors de comunicació que treballen en l'àmbit de la comunicació corporativa i busquen millorar processos i adoptar noves eines. També està obert a professionals que no s’hi dediquen, però volen ampliar coneixements en aquesta matèria com a un nou àmbit laboral.

    Professora

    Aina López Arroyo

    Doctora en Periodisme, màster i llicenciada en Ciències de la Comunicació per la Universidad Complutense de Madrid (UCM). Investigadora en l'àmbit de la retòrica i l'argumentació aplicada a la comunicació pública. Ha gestionat les relacions amb la premsa i la comunicació corporativa de diferents organitzacions amb seu a Mallorca, a més d'haver treballat com a periodista en mitjans de comunicació de l'illa. Ara compatibilitza l'exercici de la professió amb la docència de postgrau. És professora del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).