Els esdeveniments són avui més que mai una part important de l’estratègia de comunicació, vendes i màrqueting de les organitzacions i empreses, aportant notorietat, reputació i valor. Aquest curs mostrarà com cal planificar i produir-los, ajudarà a trobar eines i recursos adequats a cada pressupost, i a desenvolupar una gestió global de l’esdeveniment, incloent mètodes per avaluar-ne els resultats.
El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples i casos d’estudi i exercicis pràctics.
Totes aquelles persones que necessiten organitzar esdeveniments de forma professional. Periodistes i consultors de comunicació que treballen en l'àmbit de la comunicació corporativa i busquen millorar processos i adoptar noves eines. També està obert a professionals que no s’hi dediquen, però volen ampliar coneixements en aquesta matèria com a un nou àmbit laboral.
Professora
Aina López Arroyo
Doctora en Periodisme, màster i llicenciada en Ciències de la Comunicació per la Universidad Complutense de Madrid (UCM). Investigadora en l'àmbit de la retòrica i l'argumentació aplicada a la comunicació pública. Ha gestionat les relacions amb la premsa i la comunicació corporativa de diferents organitzacions amb seu a Mallorca, a més d'haver treballat com a periodista en mitjans de comunicació de l'illa. Ara compatibilitza l'exercici de la professió amb la docència de postgrau. És professora del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).
02/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
01/10/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20