Els esdeveniments són part significativa de l’estratègia de comunicació, relacions públiques, màrqueting o recursos humans de moltes empreses, institucions i entitats. Per això, aquest curs mostra com es planifiquen els esdeveniments que contribueixen a la consecució dels objectius d’aquestes organitzacions, tant si van adreçats a públics externs com si són per a públics interns. També ajuda a trobar recursos de producció adequats a cada cas i a cada pressupost.
El curs combina l’exposició de conceptes amb exemples pràctics i casos d’estudi.
Persones amb interès d’aprendre a dissenyar i planificar esdeveniments de manera professional. Tècnics i consultors de comunicació corporativa, periodistes, o treballadors d’altres àmbits o sectors que vulguin conèixer el procés de creació d’esdeveniments al servei dels objectius de comunicació externa o interna d’administracions públiques, empreses, organitzacions sense ànim de lucre o altres entitats.
Doctora, màster i llicenciada en Periodisme. És professora del Màster Universitari de Comunicació Corporativa, Protocol i Esdeveniments de la Universitat Oberta de Catalunya. Anteriorment, va impartir docència en les titulacions de Comunicació del CESAG, centre adscrit a la Universitat de les Illes Balears. Va ser tècnica de grau superior en comunicació institucional del Govern balear i ha gestionat les relacions amb la premsa i la comunicació de diferents empreses i entitats amb seu a Mallorca, a més d'haver treballat com a periodista en mitjans de comunicació de l'illa. Ara compatibilitza l'exercici de la professió amb la docència a la UOC i al Grau de Comunicació Corporativa, Protocol i Organització d’Esdeveniments del CES Felipe Moreno, adscrit a la Universidad Nebrija.
14/07/2025 Barcelona |
14/07/2025 Subirats |
14/07/2025 Barcelona |
11/07/2025 El Prat de Llobregat |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2025
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat