Internet ha canviat la forma en què consumim informació de moda. Les firmes han trobat noves vies de comunicació a través de les xarxes socials i les estratègies de relació amb els públics s’han tornat més complexes i frenètiques. Els mitjans han hagut d’agilitzar la seva capacitat de resposta i els continguts audiovisuals han guanyat pes en detriment del text i l’anàlisi.
En aquest curs s’analitzaran els canvis produïts en aquest sector i les noves fórmules resultants. S’aprofundirà en el llenguatge utilitzat pels mitjans online, el tipus d’informació que es difon i els nous formats audiovisuals. Es donaran claus per guanyar en agilitat sense renunciar a la qualitat informativa. Els participants adquiriran nocions per iniciar-se en el sector i coneixeran les eines necessàries per dur a terme un bon treball de periodisme de moda a Internet.
El curs combinarà l’explicació dels punts detallats en el programa amb activitats per portar a la pràctica determinats aspectes dels continguts tractats.
No és imprescindible assistir al curs amb ordinador, tot i que pot ser útil en alguns apartats del programa com el referit a les xarxes socials.
Professionals del periodisme i la comunicació interessats en el món de la moda i que vulguin conèixer mètodes de treball, eines i nous canals de la informació d’aquest àmbit a Internet. Persones que treballen o volen treballar com a comunicadors de moda, ja sigui per compte propi, per a un mitjà o per a una empresa.
27/03/2024 Barcelona |
26/03/2024 Vic |
26/03/2024 Tarragona |
25/03/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20