Estem assolint els nostres objectius a Twitter? El missatge que estem enviant arriba de manera òptima als nostres destinataris? Aconseguim crear xarxa amb el nostre públic objectiu? El llenguatge i l’estil que fem servir en els tuits que publiquem és bàsic a l’hora de comunicar el nostre missatge i aconseguir els nostres objectius.
En aquest curs analitzarem quines tècniques de llenguatge ens ajudaran a comunicar-nos millor a Twitter, descobrirem trucs, a l’hora d’escriure, per arribar millor als nostres destinataris. I tot plegat ho arrodonirem fent pràctiques que ens ajudin a entendre millor quin llenguatge i quin estil hem de fer servir a Twitter.
Aquest curs està plantejat d'una manera entenedora, clara i dinàmica. Totes les explicacions que es facin s'acompanyaran d'exemples explicatius per entendre perfectament el contingut de la sessió. A més, es duran a terme exercicis pràctics que ens demostraran com portar al dia a dia el que expliquem al curs.
Tots aquells que comuniquen a Internet i a les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista especialitzada en Internet des de 1997. Entre altres coses, ha estat directora de laMalla.cat des de 2000 fins a 2006, cap de planificació editorial no diària a Prisacom el 2007 i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com de 2009 fins 2011. És professora del Taller integrat de periodisme - Especialització Internet a la Universitat Pompeu Fabra.
09/04/2021 IGUALADA |
07/04/2021 Barcelona |
07/04/2021 Barcelona |
06/04/2021 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2021
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20