Estem assolint els nostres objectius a Twitter? El missatge que estem enviant arriba de manera òptima als nostres destinataris? Aconseguim crear xarxa amb el nostre públic objectiu? El llenguatge i l’estil que fem servir en els tuits que publiquem és bàsic a l’hora de comunicar el nostre missatge i aconseguir els nostres objectius.
En aquest curs analitzarem quines tècniques de llenguatge ens ajudaran a comunicar-nos millor a Twitter, descobrirem trucs, a l’hora d’escriure, per arribar millor als nostres destinataris. I tot plegat ho arrodonirem fent pràctiques que ens ajudin a entendre millor quin llenguatge i quin estil hem de fer servir a Twitter.
Aquest curs està plantejat d'una manera entenedora, clara i dinàmica. Totes les explicacions que es facin s'acompanyaran d'exemples explicatius per entendre perfectament el contingut de la sessió. A més, es duran a terme exercicis pràctics que ens demostraran com portar al dia a dia el que expliquem al curs.
Tots aquells que comuniquen a Internet i a les xarxes socials. Periodistes, blocaires, responsables de màrqueting, membres de departaments de comunicació, community managers, creadors de contingut on line, etc.
Periodista, docent i consultora en comunicació, especialista en comunicació inclusiva i no sexista. Sòcia fundadora de la cooperativa La Sembra, agència de comunicació social. Va ser directora de laMalla.cat, cap de planificació editorial no diària a Prisacom i responsable de nous projectes digitals a LaVanguardia.com
26/04/2024 Barcelona/Teletreball |
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20