Avui dia un blogger pot arribar a generar una gran audiència i fins i tot fer-ne una forma de vida o un complement a la seva activitat professional. Per tal que això pugui passar, un aspecte fonamental és que el blog en qüestió assoleixi un públic massiu i aliniat amb els continguts que ofereix. Per fer més senzilla aquesta tasca, la millor manera es fer que Google treballi per a nosaltres.
Com fer-ho? Hi ha diverses tècniques fonamentals per aconseguir-ho i aquest és l’objectiu del curs: aprendre a dominar-les.
El curs es basa en l’explicació de conceptes acompanyada de multitud d’exemples. La sessió és dinàmica i es fomenta la interacció constant entre professor i participants, orientada a que aquests treguin el màxim profit del seu aprenentatge i puguin veure com aplicar-lo a la seva pràctica professional, present o futura.
En tractar-se d’un curs de nivell introductori a les noves tècniques de marketing efectiu, no calen coneixements previs.
No és imprescindible assistir al curs amb ordinador portàtil o tauleta, però pot ser d’utilitat per consultar exemples addicionals als exposats pel professor.
Totes aquelles persones que tenen un blog, ja sigui personal o professional, i que volen conèixer les millors pràctiques SEO. És ideal també per a periodistes que volen enfortir la seva marca personal a través d’una bitàcora i que necessiten conèixer com funciona el posicionament web aplicat a blogs. També és interessant per a persones amb responsabilitats en gestió de continguts dins les empreses, ja que sovint inclou la gestió d’un blog.
Expert en inbound marketing. Actualment és director de marketing en una empresa del sector e-commerce. Combina aquesta dedicació amb la gestió del seu blog Marketing en Redes, en el qual tracta les noves formes de captar clients i vendre a Internet. També exerceix puntualment com a consultor. Ha impartit seminaris i webinars sobre inbound marketing a centres (IEBS) i empreses (SEMRush). Llicenciat en Periodisme, està certificat en inbound marketing per Hubspot i posseeix la certificació de Google en Analytics i Adwords. Ha cursat màsters en Comunicació Empresarial especialitat en Tecnologies Digitals i en Direcció de Marketing i Gestió comercial, així com un postgrau en Brand Community Management.
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20