• Taller de Social Media Strategy

    Sessions on line en directe o enregistrades

    Objectius del curs

    • Aprendre a establir objectius per a xarxes socials i assegurar que cada esforç estigui alineat amb les metes generals de l'organització.

    • Crear un pla de continguts detallat que ressoni amb la seva audiència objectiu, incorpori tendències rellevants i utilitzi formats i tipus de contingut adequats per a cada plataforma, garantint la coherència i efectivitat en la comunicació.

    • Realitzar una anàlisi profunda de l'audiència objectiu, utilitzant dades demogràfiques, psicogràfiques i comportamentals, per segmentar adequadament el mercat i personalitzar les estratègies de contingut i comunicació per a cada segment identificat.

    Programa

    Sessió 1
    • El pla estratègic en xarxes socials
    • Selecció d'audiència
    • Definició i seguiment dels objectius
    • Selecció de pool de xarxes
    • Enfocament i discurs segons xarxa

    Sessió 2
    • La matriu 4W
    • Definició de línia editorial: temàtiques
    • Elecció de formats
    • La gestió de les relacions
    • Hashtags i keywords
    • Definició d'intensitat i freqüència
    • La gestió de la comunitat

    Metodologia

    2 sessions pràctiques en què pas a pas es veurà com definir i seguir una estratègia en xarxes socials, concreta i alineada amb objectius, per a una empresa o organització, fent servir metodologies específiques. No és una classe de xarxes socials, sinó de definició d'estratègia per aconseguir el millor rendiment en aquestes plataformes.

    Destinataris

    Professionals a càrrec de l'estratègia social en una organització i amb capacitat per implementar canvis i modificacions en el plantejament i l'execució.

    Professors

    Pilar Yépez

    Publicista. Directora creativa en agències dedicades al màrqueting on-line i BTL. Consultora de màrqueting digital i Social Media Strategist per a empreses de diferents sectors. Més de 25 anys d'experiència formant en màrqueting en diferents institucions com són IM Digital Business School, UPF BSM , EAE o INESDI.

    Preus

    Col·legiats
    51,00€
    Col·legiats en atur
    27,00€
    Col·legiats - Jubilats
    27,00€
    Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra
    51,00€
    ACPC/AMIC/APPEC
    76,50€
    Associacions i estudiants de periodisme
    89,76€
    Tarifa pública
    102,00€

    Edicions obertes

    Internet

    Internet
    15/10/2024 (10:00 a 13:00)
    22/10/2024 (10:00 a 13:00)
    6 hores
    Castellà
    Inscriu-te