• Taller d'habilitats de comunicació en públic

    Objectius del curs

    Avui dia, la imatge va associada a l'èxit professional i social. Les bones maneres formen part de la nostra vida diària, ja sigui en l'àmbit de l'empresa o bé en les relacions personals. Adquirir els coneixements necessaris per desenvolupar-se amb seguretat en la conducció de qualsevol acte, és l'objectiu d'’aquest curs.

    Aquest taller pretén apropar les nocions bàsiques per dominar la tècnica de parlar en públic, i conèixer la influència que pot tenir la comunicació no verbal. El curs també aprofundirà i treballarà les tècniques de veu emprades en locució d'informatius, reportatges i publicitat.

    Programa

    • Conèixer l’audiència
    • Objectiu de la presentació
    • L'estil adequat a cada públic
    • Estructura del discurs
    • Preparació del discurs
    • Elements de suport
    • Posada en escena
    • Tècniques d'improvisació
    • Vèncer la por escènica
    • Influència de la comunicació no verbal
    • Com mantenir l’atenció dels assistents
    • Tècniques de veu emprades en locució

    Metodologia

    La sessió comptarà amb la combinació de tres metodologies:

    • Explicació de la matèria seguint una presentació visual i interactiva per facilitar la comprensió dels conceptes exposats.
    • Locucions i vídeos de professionals de la comunicació en acció.
    • Pràctica. Els participants hauran de fer oratòries, algunes amb guió i altres improvisades.

    Destinataris

    El curs va adreçat a aquelles persones que tenen una vida professional i social que els obliga a fer intervencions en públic: directius i alts càrrecs d'empreses i d'institucions, periodistes que participen en actes socials i d'empresa, caps de premsa, presentadors de mitjans audiovisuals i a qualsevol altre que sovint es troba en la tessitura d'haver d'adreçar-se a un col·lectiu de persones més o menys ampli.

    Professors

    Ferran Calabuig Cardona

    Periodista i director d’una empresa de comunicació. Professor de Tècniques de veu i locutor en reportatges i spots de ràdio i televisió.