• Taller en línia de Podcast. Nivell avançat

    Sessions on line en directe

    Objectius del curs

    Si ja domines les tècniques bàsiques de la creació de podcasts, has començat a fer els teus primers capítols (o estàs a punt de fer-ho), aquest curs eminentment pràctic t'ajudarà a elevar el nivell de producció, qualitat i promoció del teu producte. Perquè siguis singular, perquè siguis reconeixible i perquè arribis a un públic cada vegada més gran.

    Programa

    1- +Creació
    - Les podcast fórmules
    - 5 models de podcasts que funcionen
    - Cas pràctic: La sotana

    2- +Qualitat
    - Com elevar la qualitat sonora del nostre podcast
    - Els micròfons, la taula de so i l'estudi
    - Músiques i efectes de so
    - Cas pràctic: Rodecaster Pro

    3- +Promoció
    - El màrqueting del teu podcast
    - L’optimització de la creació dels capítols
    - Tècniques de promoció i visibilitat a la web i xarxes socials
    -Monetització, sponsoring i models prèmium

    Requeriments

    Cal participar al curs amb un ordinador o dispositiu similar.

    Destinataris

    Periodistes que volen aprofundir en els nous mitjans de comunicació digitals, redactors independents i gestors de blogs comercials. Responsables de comunicació corporativa, màrqueting i xarxes socials en empreses de qualsevol dimensió. Community Managers de qualsevol nivell i, en general, tots aquells professionals que desitgen desplegar una comunicació eficaç en els nous canals socials amb les infinites possibilitats que brinden els podcasts. Tots aquells professionals que es plantegen projectes de contingut (lliçons, formació, coaching de qualsevol classe, especialistes, explicacions turístiques en àudio, editorials, productores, etc.).

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.