El curs acosta els participants als conceptes de l’àrea funcional de màrqueting que els seran útils per aplicar-los a la seva pròpia venda o al desenvolupament del seu projecte d’emprenedoria.
L’objectiu és assimilar les tècniques de màrqueting com una filosofia real de treball per fer que les coses passin. Es tracta d’aprendre a observar i reflexionar i, encara més important, observar i reflexionar per actuar.
El curs combina l’exposició de conceptes i casos que condueixen a la reflexió dels participants, amb qüestions i exercicis pràctics que cal resoldre durant la sessió.
Professionals inquiets del periodisme i de la comunicació que treballen (com a autònoms, emprenedors o com a assalariats) en empreses periodístiques, departaments de comunicació o agències de RR.PP. i que tenen el propòsit de crear un negoci, un producte o, senzillament, reinventar-se a si mateixos.
Publicitari, empresari i professor de màrqueting, publicitat i patrocini esportiu a l’IDEC/BSM de la UPF. Llicenciat en Ciències de la Informació –Publicitat i RRPP– per la UAB i Màster en Màrqueting per ESADE. Té 30 anys d’experiència professional com a publicitari, dels quals n’ha passat 10 en multinacionals de gran consum i de publicitat i els últims 20 en la seva pròpia empresa. Fa 22 anys que compagina l’activitat professional amb l’ensenyament del màrqueting a diferents universitats, escoles de negocis i seminaris d’empresa.
24/04/2024 Barcelona |
24/04/2024 Barcelona |
22/04/2024 Sant Cugat del Vallès |
22/04/2024 Girona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20