• Tècniques de màrqueting per a autònoms i emprenedors

    Objectius del curs

    El curs acosta els participants als conceptes de l’àrea funcional de màrqueting que els seran útils per aplicar-los a la seva pròpia venda o al desenvolupament del seu projecte d’emprenedoria.

    L’objectiu és assimilar les tècniques de màrqueting com una filosofia real de treball per fer que les coses passin. Es tracta d’aprendre a observar i reflexionar i, encara més important, observar i reflexionar per actuar.

    Programa

    1. L’ABC del màrqueting: el procés del màrqueting empresarial
    2. Posicionar-se
    3. Vendre’s
    4. El Pla de Negoci de l’emprenedor

    Metodologia

    El curs combina l’exposició de conceptes i casos que condueixen a la reflexió dels participants, amb qüestions i exercicis pràctics que cal resoldre durant la sessió.

    Destinataris

    Professionals inquiets del periodisme i de la comunicació que treballen (com a autònoms, emprenedors o com a assalariats) en empreses periodístiques, departaments de comunicació o agències de RR.PP. i que tenen el propòsit de crear un negoci, un producte o, senzillament, reinventar-se a si mateixos.

    Professors

    Santi Cabrera Rëdel

    Publicitari, empresari i professor de màrqueting, publicitat i patrocini esportiu a l’IDEC/BSM de la UPF. Llicenciat en Ciències de la Informació –Publicitat i RRPP– per la UAB i Màster en Màrqueting per ESADE. Té 30 anys d’experiència professional com a publicitari, dels quals n’ha passat 10 en multinacionals de gran consum i de publicitat i els últims 20 en la seva pròpia empresa. Fa 22 anys que compagina l’activitat professional amb l’ensenyament del màrqueting a diferents universitats, escoles de negocis i seminaris d’empresa.