• Tècniques de Negociació

    Objectius del curs

    “A la vida i als negocis no tens el que mereixes, tens el que ets capaç de negociar”, així de contundent era el Doctor Chester L. Karras. Al curs entendrem com és i com funciona el llenguatge verbal i no verbal, treballarem les habilitats per escoltar de forma activa i incorporarem nous hàbits per superar les nostres pors en negociar. Si fem aquesta “gimnàstica” podrem esdevenir bons negociadors.

    La marca personal és fruit del que transmetem a través dels nostres perfils a les xarxes socials i de les nostres aptituds de comunicació interpersonal. Hi ha una creixent demanda de periodistes i consultors professionals capaços d’interactuar amb empreses que han estat creades per persones de diverses nacionalitats, pensaments, opinions i costums.

    L’orientació del taller és completament pràctica i els objectius són capacitar els participants per iniciar un canvi, una transformació en les seves “soft skills” o habilitats de comunicació, relació i negociació. El taller treballa aspectes per apropar-nos a les persones i argumentar propostes, per veure els altres des d’una perspectiva molt més oberta.

    Programa

    Com adquirir noves habilitats de negociació?

    •Introducció a la negociació:

    • Principis i conceptes bàsics

    •Estratègies de negociació:

    • Eines i recursos

    •La negociació basada en posicions, principis i interessos:

    • Habilitats comunicatives

    •Els acords. Guanyar i guanyar i les solucions creatives

    •L’autolideratge

    •Exemples al cinema

    •Pràctica sobre un cas real

    Pràctica

    •Exemples reals de negociació, casos pràctics i exemples

    •Plantejament del cas en dues fases:

    • Personal (fictici)
    • Professional

    •Simulació i observació a l’aula per equips amb l’acompanyament del professor

    •Debat obert per copsar punts forts i punts de millora

    •Exemples complementaris

    •Cloenda

    Metodologia

    La sessió és dinàmica,oberta i molt participativa per tal que els assistents arribin per ells mateixos a assolir el coneixement. Es tracta d’oferir de forma molt pràctica eines i recursos útils per resoldre els problemes reals que avui es plantegen molts professionals en la seva manera d’apropar-se als clients.

    Destinataris

    Tots aquells periodistes que es plantegen conèixer noves eines i desenvolupar habilitats negociadores. Professionals que volen aprendre a gestionar de forma eficaç la comunicació davant tot tipus d’interlocutors per trobar punts d’acord i tancar vendes comercials.

    Professors

    Josep Salvat Sangra

    Amb estudis de Doctorat per la Universitat de Vic, és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i Diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Consultor de comunicació, soci i director de JOSEP SALVAT PR, és assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung. És director del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat a ESIC Business School Barcelona, així com professor associat a la UAB.