• Tècniques de Negociació i Lideratge

    Curs Presencial

    Objectius del curs

    Descobrir i practicar amb les eines, tècniques i recursos que tots tenim (i sovint no en som conscients) per negociar amb èxit i per liderar persones i projectes en tot tipus d’entorns professionals. En aquest curs abordarem tant les qüestions bàsiques a tenir en compte a l'hora de comunicar-nos amb la “part contrària” com aquells comportaments verbals i no verbals que cal tenir en compte en tots els processos de lideratge i negociació, tan vers un equip humà com per dirigir un projecte professional amb la visió més transversal possible. L’escolta activa, la negociació amb el client, la gestió de les emocions, el treball en equip, saber delegar, saber persuadir i vendre, saber actuar de la forma més adequada en una reunió de treball...

    Programa

    1. La Negociació

    a. Com preparem una negociació
    b. Principis, interessos i conceptes bàsics
    c. Anàlisi d’opcions i límits

    2. Lideratge i auto lideratge

    a. Saber reconèixer les pròpies virtuts per liderar
    b. Entendre com ens comuniquem amb l’entorn
    c. Tècniques i estratègies

    3. Comunicació interpersonal

    4. Comunicació amb mi mateix
    a. Una pinzellada de PNL. Programació Neurolingüística
    b. Les solucions creatives out of the box

    5. Pràctica 1. Treballar en equip

    6. Pràctica 2. Rol Play de negociació

    7. Pràctica 3. Escolta Activa

    8. Pràctica 4. Jo em sento líder quan
    a. Exercici de la Tribu
    b. Simulació i observació a l’aula

    9. Conclusions i debat obert

    Metodologia

    Curs eminentment pràctic on combinarem la teoria amb una àmplia diversitat de dinàmiques reals que conduiran al veritable aprenentatge, amb la pràctica i la pròpia presa de consciència en les nostres capacitats. Els i les participants al curs hauran de fer un seguit d’activitats i exercicis per tal de consolidar els objectius de coneixement i poder treure el màxim aprofitament del curs. En les dues sessions es farà una anàlisi de totes les dinàmiques realitzades amb l’objectiu de posar en comú el creixement individual, compartit i col·lectiu.

    Destinataris

    Persones que es volen dotar d’eines que els facilitin la comunicació en un sentit ampli respecte al seu entorn. Periodistes que volen relacionar-se millor amb les seves fonts, consultors de comunicació que desitgen ser més eficaços en el moment de comercialitzar els seus serveis, comunicadors que necessiten explorar noves eines per ampliar la seva xarxa de contactes professionals...

    Professors

    Josep Salvat Sangra

    Amb estudis de Doctorat per la Universitat de Vic, és Llicenciat en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra i Diplomat en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona. Consultor de comunicació, soci i director de JOSEP SALVAT PR, és assessor de comunicació i màrqueting corporatiu per a empreses i organitzacions. Ha estat cap de premsa i relacions públiques a Panasonic i Samsung. És director del Màster en Direcció de Comunicació i Publicitat a ESIC Business School Barcelona, així com professor associat a la UAB.