Telegram, Tik Tok y Twitch són les noves xarxes socials que han aparegut amb força en el radar del community manager per al 2020. Amb un gran potencial d’audiència i una segmentació particular de continguts, cadascuna d’elles suposa un recurs específic i actual que el professional de la comunicació digital ha de saber entendre, gestionar i incorporar als seus projectes.
En aquesta sessió pràctica, descobrirem les característiques de les tres xarxes, explicarem què són, com generar continguts, estudiarem casos d’èxit d’usuaris, empreses i mitjans de comunicació, destacant –especialment– la manera d’integrar aquests en l’estratègia digital del community manager.
Els participants podran interactuar formulant preguntes, per àudio si tenen els seus equips habilitats amb micròfon o per escrit, a través de la finestra de xat.
Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
05/12/2024 Barcelona |
03/12/2024 Arenys de Mar |
03/12/2024 Brussel·les |
03/12/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20 contacte@periodistes.cat