Una dotzena de periodistes de mitjans exposen als responsables de Comunicació de l'Ajuntament de Girona els problemes que tenen a l'hora d'elaborar informacions relacionades amb el consistori.
Albert Botran i Sílvia Planas es comprometen a fer tot el que estigui al seu abast per millorar les dinàmiques comunicatives, tot i que recorden que de vegades no poden fer més del que fan.
Una dotzena de periodistes de mitjans van participar en la trobada amb el coordinador de Comunicació de l’Ajuntament de Girona, Albert Botran, i la responsable de l’Oficina de Comunicació de l’Ajuntament de Girona, Sílvia Planas, que va tenir lloc el dilluns 24 de novembre a la seu de Girona del Col·legi de Periodistes. També hi van ser el president i la secretària de la Junta de Demarcació, Jordi Grau i Rosa Gil.
L’àrea de Comunicació de l’Ajuntament va plantejar al Col·legi la possibilitat d'organitzar aquesta activitat, amb l'objectiu de millorar les dinàmiques comunicatives amb els periodistes després de les nominacions dels darrers anys a la Mosca Borda i d'establir un diàleg per entendre i atendre millor les necessitats dels mitjans.
En la trobada, els periodistes assistents van exposar a Botran i Planas els problemes amb els que es troben a l'hora de fer la seva feina, i els van demanar -per exemple- més facilitats i celeritat a l'hora de poder parlar tant amb càrrecs electes com amb personal tècnic de l'Ajuntament, o que tinguin en compte les especificitats de cada mitjà a l'hora d'enviar notes de premsa. Els dos responsables de Comunicació van prendre nota de les queixes i els suggeriments, i es van comprometre a fer tot el que estigui al seu abast per millorar la feina dels periodistes, encara que van recordar que l'Ajuntament és una institució molt gran i que de vegades no poden fer més del que fan.
Encara no hi ha comentaris, pots ser el primer
Deixa el teu comentari