• Branded Content

    Curs presencial

    Objectius del curs

    Cada cop més, les marques inverteixen en branded content per captar l’interès dels consumidors d’una manera més orgànica. Abans la publicitat interrompia, ara el contingut és el qui capta el seu interès.

    Les marques han entès que el nostre temps és molt valuós i que només podran cridar la nostra atenció amb un bon contingut. Per tant, han de generar aquest contingut de valor.

    Consumim cada cop més experiències i valors, no productes o marques. Així que, el contingut de marca, va sobre com aquestes volen ser percebudes pel seu públic i quina imatge volen transmetre. No parlen del producte sinó d'emocions o històries relacionades amb els seus valors per connectar amb l'audiència.

    El contingut de marca el poden elaborar els creatius publicitaris, els periodistes o qualsevol persona que domini la creativitat i la narrativa. Aquest curs t’ofereix una visió pràctica sobre què és el contingut de marca i et dona eines per ajudar-te a crear-ne i, així, poder eixamplar les teves capacitats professionals.

    Programa

    • Què és el branded content. Per a què serveix i quines característiques i avantatges té.

    • Ingredients del branded content. El contingut, l’audiència, la creativitat i com l’originalitat en la manera d'explicar el contingut és la clau perquè una campanya pugui assolir una bona notorietat.

    • Com es fa una campanya? Documentació, pluja d’idees, deixar-les reposar, separar el gra de la palla i, sobretot, escriure.

    • Formats i tipologies de branded content. Veurem diferents opcions per fer campanyes de contingut de marca, però sempre dependrà de quin contingut volem explicar.

    • Exemples de campanyes. Diferents exemples i casos d’èxit que ens ajudaran a entendre què és i com funciona el contingut de marca.

    Metodologia

    Combinarem una part teòrica amb un exercici pràctic que farem a classe amb l’ajuda i supervisió del professor.

     

    Destinataris

    Periodistes, escriptors, persones que treballin a departaments de comunicació i màrqueting i tinguin la necessitat o voluntat de crear contingut de marca.

     

    Professors

    Jordi Caballé May

    Llicenciat en Sociologia i en Publicitat i Relacions Públiques (UAB) i diplomat en Escriptura de Programes d’Entreteniment i Humor per El Terrat – UPF. Amb quasi vint anys d’experiència com a redactor publicitari, ha treballat a les agències Ogilvy, Dec BBDO i Alicia. Ha estat responsable creatiu a Time Out, on ha conceptualitzat i creat campanyes online i offline, esdeveniments, branded content i accions innovadores. Com a guionista ha treballat als programes El foraster (TV3), El búnquer (Catalunya Ràdio), El matí i la mare que el va parir (Ràdio Flaixbac), Helvètica (La2), 33 Recomana (TV3), La SuperCol (TV3), No perdis el compàs (TV3) i a El Jueves. Ha escrit les gales dels Premis Enderrock, Mundo Deportivo i Festival el Sol, i discursos per a polítics.Ha estat assessor de comunicació del Vicepresident de la Generalitat de Catalunya i imparteix classes de redacció publicitària, creativitat i guió d’entreteniment i humor a diverses universitats.