Les xarxes socials han vingut per quedar-se i les empreses comencen a necessitar –amb urgència– professionals que puguin gestionar la seva presència al núvol: web, blogs, Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube i moltes més. És el moment del Community Manager, o responsable de gestió de xarxes socials, un nou perfil laboral que creix amb força i representa una oportunitat real per als professionals de la comunicació. En aquest curs descobrirem què cal per esdevenir un Community Manager, quines són les eines amb les que treballa, quines tàctiques utilitza i –per damunt de tot– què se'n espera a escala empresarial i institucional.
El curs segueix el mètode propi d'Enrique San Juan d'explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora de conceptes d'avantguarda tecnològica englobats en el temari. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa, s'acompanyen d'elements visuals, exercicis grupals i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.
Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.
21/09/2023 Barcelona |
18/09/2023 Barcelona |
14/09/2023 Andorra la Vella |
12/09/2023 Molins de Rei |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2023
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20