• Com crear campanyes en Google Adwords, Facebook i Twitter Ads

    Objectius del curs

    Treballant amb xarxes socials, no n’hi ha prou amb tenir coneixements i experiència en la creació de continguts i en el community management. També cal saber com acompanyar les accions amb la potència publicitària de Google Adwords, Facebook Ads iTwitter Ads. En aquest curs els participants aprendran l’essencial per posar en marxa campanyes i tenir èxit en els seus objectius de social media.

    Programa

    Google Adwords

    • Com crear campanyes, generar grups d’anuncis i dissenyar anuncis que venguin
    • Creació de campanyes display
    • El poder de la segmentació de campanyes
    • Optimització de paraules clau, resultats i localització geogràfica
    • La importància de l’idioma dels nostres clients potencials
    • Com determinar el pressupost (CPC) adequat
    • Avantatges i beneficis de les extensions

    Facebook Ads

    • Com crear un anunci a Facebook Ads
    • Com definir el teu públic objectiu
    • Posts impulsats
    • Campanyes publicitàries a Facebook i pressupostos
    • Mecànica i estratègia de seguiment
    • Implantació amb altres aplicacions de Facebook

    Twitter Ads

    • Com crear un anunci a Twitter Ads
    • Les opcions de targetes Twitter
    • Els tuïts promocionats
    • Guanyar seguidors amb publicitat
    • Tècniques de segmentació
    • Establiment de pressupostos
    • Control d’anuncis

    Metodologia

    El curs es basa en l’explicació clara, divulgativa, rigorosa, directa i motivadora dels conceptes englobats en el temari, en la línia que caracteritza les activitats formatives del professor. Les explicacions, aptes per a tot tipus de públic, estan basades en l'experiència professional directa i s'acompanyen d'elements visuals. El curs es completa amb exercicis en grup i varietat de recursos per expandir les matèries exposades en la sessió.

    Requeriments

    Cal ser usuari de xarxes socials. Els participants que ho desitgin poden assistir amb el seu ordinador portàtil, tot i que no és imprescindible.

    Destinataris

    Community managers vocacionals, en formació o en operació. Publicistes, comunicadors, periodistes, especialistes en xarxes socials, emprenedors, empresaris, especialistes en marketing i, en general, tots aquells que tinguin un paper actiu en el desenvolupament d’estratègies en social media i marketing digital.

    Professors

    Enrique San Juan González

    Periodista, especialitzat en noves tecnologies, té una àmplia experiència en Internet i les seves aplicacions empresarials des dels seus inicis. Ha dirigit diverses publicacions de tecnologia, ha coordinat el suplement de tecnologia Novatec de La Vanguardia, i ha treballat en el departament de comunicació d’IBM Espanya. Actualment, és Director de l’agència digital Community Internet – the social media company a Barcelona.