La Comunicació Interna és un element clau de les organitzacions i la seva importància cada vegada és més valorada per la direcció de companyies, institucions i entitats de tot tipus. Ha passat de ser una tasca menor, tradicionalment vinculada a departaments de Recursos Humans, a una eina estratègica molt rellevant, per a la gestió de la qual cada vegada més es requereixen professionals formats en comunicació.
Aquest curs s’ofereix en continuïtat al programa “Introducció a la comunicació interna a l’empresa” i té com a objectiu que els participants aprofundeixin en el coneixement de les tècniques i instruments que s’hi utilitzen i, sobretot, que aprenguin a estructurar-los en un Pla de Comunicació Interna.
L’objectiu és que siguin capaços d’elaborar plans de CI adaptats a qualsevol tipus d’empresa o organització, ja sigui la pròpia o per encàrrec d’altres.
1. La comunicació interna a l’empresa
2. El Pla de comunicació interna
3. El Pla de Comunicació Interna de Crisis
4. La Presentació del Pla
Les sessions combinaran l’exposició de conceptes amb l’exercici pràctic dels participants, que es basarà en l’elaboració i presentació d’un pla de comunicació interna real per a l’organització que escullin.
Els participants han de tenir coneixements previs de comunicació interna o haver cursat prèviament el programa “Introducció a la comunicació interna a l’empresa”, del Centre de Formació del Col·legi de Periodistes.
Tots aquells professionals interessats a conèixer com fer un Pla de Comunicació Interna i saber-lo presentar.
El curs està especialment indicat per a persones que treballin o hagin treballat en organitzacions o companyies amb responsabilitat sobre qualsevol vessant de la comunicació corporativa, ja sigui des de departaments de Comunicació o de Recursos Humans, Gabinets de Comunicació, Consultories de Comunicació i RR.PP. o Màrqueting.
També s’adreça a tot tipus de professionals del món de l’empresa que vulguin aprofundir en com la comunicació els pot ajudar a motivar i gestionar equips, a implantar canvis i a potenciar el sentiment de pertinença.
Llicenciada en Psicologia del Treball i les Organitzacions per la Universitat de Barcelona. Màster en "Formador de Formadors Europeu" per la UPC i Executive Programme en “Dirección de Personas” per ESADE. És directora de Persones i Comunicació del Grup Uriach. Anteriorment ha treballat en empreses com SEAT, Winterthur-Acsa, Fira de Barcelona, Altiare i Areas.
21/09/2023 Barcelona |
14/09/2023 Andorra la Vella |
12/09/2023 Molins de Rei |
12/09/2023 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2023
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20