• Com gestionar la Comunicació Interna

    Objectius del curs

    Engagement. Implicació. És el concepte de moda en el camp de la comunicació i del màrqueting. Volem que els nostres clients se sentin compromesos amb la nostra marca. I també els nostres treballadors. Les tècniques de Comunicació Interna permeten aconseguir-ho tot millorant el clima intern i disparant la productivitat.

    Com s'aconsegueix? A través de Plans de Comunicació Interna que generin l'alineament entre els treballadors i els objectius de l'organització.

    Aquest seminari basat en casos pràctics ensenya els instruments principals de la comunicació interna, com integrar-los en un Pla i com quantificar-ne els resultats.

    Programa

    1. La paraula màgica: MOTIVACIÓ. Com gestionar-la.
    2. Instruments de la comunicació interna: quan fer servir quin.
    3. La visió integrada: com elaborar un Pla de Comunicació Interna.
    4. Com avaluar-ne els resultats i convèncer la direcció de l'empresa.
    5. Consells pràctics per a la gestió de les diferències culturals.
    6. Comunicació interna i comunicació de crisi.
    7. Casos pràctics "Àfrica ens necessita", "Cooperativa La Fageda" i "Hernández & Fernández Consultors”.

    Metodologia

    Exposició de conceptes, exemples actuals i resolució de casos pràctics.

    Destinataris

    Professionals de departaments de Comunicació, Màrqueting i Recursos Humans. Gerents i líders d'organitzacions.

    Professors

    Miquel Àngel Violán Galán

    Formador de comunicadors amb una experiència de 35 anys al periodisme i la comunicació. És llicenciat en Periodisme i Dret i MBA per ESADE Business School. Professor de EAE Business School, Instituto de Empresa i Universitat Internacional de Catalunya. Ha estat director de Comunicació de RIU Hotels & Resorts i membre del comitè de portaveus de les empreses participades pel grup alemany TUI. Com a directiu al sector hoteler, ha participat en nombroses situacions de crisi (huracans, delictes de sang, intoxicacions alimentàries, vagues de transport, etc.) i ha format nombrosos professionals en aquesta matèria.

    Preus

    Col·legiats
    43,00€
    Col·legiats en atur
    Gratuït
    Associació de Professionals de la Comunicació d’Andorra
    43,00€
    Associacions i estudiants de periodisme
    75,00€
    Tarifa pública
    85,00€

    Edicions futures

    Barcelona

    Rambla Catalunya, 10 08007 Barcelona
    24/04/2018 (09:30 a 14:30)
    5 hores
    Català
    * El periode d’inscripció començarà 30 dies abans de l’inici del curs