Sovint la inversió que les organitzacions fan per posar en marxa la seva presència a les xarxes socials no es manté en el temps perquè no està controlada. Aquest curs explica com establir indicadors d’èxit per a la presència i les accions en xarxes socials i com monitoritzar els resultats de la forma més eficient possible. Els participants aprendran a marcar objectius per a les diferents accions a Facebook, Twitter i Youtube, sabran definir kpi’s (key performance indicators – indicadors clau d’assoliment) per mesurar-les i aprendran com analitzar les dades per quantificar el seu èxit.
Aquest curs és complementari del programa “Analítica web per a periodistes” –centrat especialment en l’eina Google Analytics– que també s’ofereix al Centre de Formació i Desenvolupament del Col·legi de Periodistes.
Introducció a la definició d’objectius socials
Coneixent les mètriques per cadascuna de les tres grans xarxes socials
Social Media ROI
Monitorització i anàlisi SMR
El curs combina l’exposició de conceptes i l’exemplificació d’eines amb la resolució d’un cas pràctic que es porta a terme de forma individual i es contrasta amb la resta de participants.
Cal assistir amb un ordinador portàtil o dispositiu similar.
Tots els professionals que dediquen una part de la seva activitat al Social Media o que tenen algun tipus de responsabilitat en la gestió de les xarxes socials, tant pròpies com d’organitzacions. El curs és especialment indicat per a community managers i perfils similars.
Licenciada en Publicidad y Relaciones Públicas. Directora creativa y socia fundadora de Úbica Below, agencia especialista en marketing y comunicación digital. Profesora y ponente desde hace más de 15 años en cursos especializados de esta materia para diferentes entidades y universidades.
19/04/2024 Barcelona |
18/04/2024 Barcelona |
17/04/2024 Barcelona |
16/04/2024 Barcelona |
Col·legi de Periodistes de Catalunya 2024
Rambla de Catalunya 10, pral. 08007 Barcelona.
Tel. 93 317 19 20