• Com resoldre una crisi de forma eficaç

    Objectius del curs

    El risc zero no existeix i les organitzacions han d’estar preparades per a una possible crisi. Una mala gestió d’una crisi pot fer molt de mal a la reputació i imatge d’una organització i fins i tot fer-la desaparèixer. És per això que cal prevenir. I la prevenció d’una crisi comença molt abans que aquesta arribi.

    Aquest curs dona una visió global de com preparar-se davant d’una crisi i explica les eines i protocols de comunicació fonamentals per fer-hi front.

     

    Programa

    • Què és una crisi? Diferència entre incidència i crisi
    • Fases d’una crisi
    • Per què una crisi és més important que una altra?
    • Manual de crisi: continguts (equip de crisi, responsabilitats, argumentaris, públics, etc)
    • Training portaveus i simulacres de crisi: consells i recomanacions
    • Sala Comitè de crisi (característiques: lloc, equipaments tècnics de suport)
    • El portaveu en situacions de crisi (coses a fer i no fer; comunicació no verbal)
    • Crisi online: Consells i directrius

    Metodologia

    És un curs de 8 hores on hi haurà una part teòrica i una part pràctica, on veurem exemples de crisis i les analitzarem.

    Professors

    Josep M. Brugués del Moral

    Llicenciat en Periodisme per la UAB i postgrau en Relacions Públiques per la Universitat de Washington a Seattle (EUA). Professor associat a la Universitat Ramon Llull; Barcelona School of Management-UPF; UOC i Universitat Pompeu Fabra. Official Trainer a Dale Carnegie. Consultor especialitzat en formació de portaveus i comunicació de crisi.